Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Ultra-X Premium

Pagina: 1
Acties:

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01 16:51
Ik gebruik al tijden lang op elke plek waar ik werk een Logitech Ultra-X Premium (vroeger zilver, daarna zwart). Ik heb tot nu toe geen enkel ander toetsenbord gezien dat voor mij even lekker werkt.

Helaas kwam ik erachter dat Logitech dit toetsenbord niet meer maakt en ik kan ook geen Shop vinden die dit toetsenbord nog op voorraad heeft.

Wie heeft er tips voor eenzelfde toetsenbord of misschien werkt er wel iemand bij een Computerwinkel waar ze stiekem nog een voorraadje hebben liggen?? :-)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je Logitech al een mailtje gestuurd? Logitech staat bij mij heel hoog wat betreft klantenservice dus als je het mij vraagt is het zeker een mailtje waard.

Desktop | Server | Laptop

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
Mediamarkt verkoopt deze toch nog? Althans, die van Hasselt hier in België.
offtopic:
Ik heb er stiekem ook nog eentje liggen ;)

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01 16:51
Bedankt voor de suggesties. Ik heb er nog 4 kunnen vinden in een of andere obscure winkel:-) Ik ben dus voorlopig gered!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Ik ben ook weer op zoek. Verdomd Logitech. Zo ongeveer iedere Tweaker heeft zo'n plank, hoe kun je stoppen met deze lijn. Heb er snel een nodig. Verhuizing op werk, en de laatste die ik heb, staat thuis en ga ik niet meenemen naar werk ;)
Tips zeer welkom!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
Ik heb er nog steeds ene liggen, maar gebruik hem helaas nog af en toe..

Voor de rest zou ik weer eens in de Media Markt eens gaan kijken, gisteren heb ik er hier in Hasselt nog eentje zien liggen.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Net bij de MM geweest, alleen nieuw spul, en dan ook nog eens met verkeerde layout :(

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij heb ik zojuist de ideale vervanger gevonden:
pricewatch: Gigabyte GK-K7100 Keyboard
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products_larges/080616/1/gigabyte-ultra-slim-keyboard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img5.pcpop.com/ProductImages/Original/2/2299/002299549.jpg

Heb 'm nog niet zelf geprobeerd. Maar hij heeft dezelfde layout, en natuurlijk scissor-switch toetsen. Mogelijk een nadeel is dat de linker windows toets vervangen is door een F-lock toets om de multimediatoetsen aan te spreken, al boeit mij dat persoonlijk niet zo (ik gebruik 'm zelden, en je hebt er toch twee)

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 10-11-2011 15:03 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1