Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7]installeren op een oude Packard Bell, vraagt om drivers

Pagina: 1
Acties:

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik heb hier een oude Packard Bell MX52 liggen, en ik zou hier graag Windows 7 op willen installeren.
Alleen als ik de setup opstart, dan vraagt hij om stuurprogramma's. "Selecteer welk stuurprogramma moet worden geinstalleerd". Het probleem is dat hij geen een driver wil pakken. Ik vraag me dus af welke stuurprogrammas dit zijn, omdat ik zelf niks kan vinden. SATA drivers mischien ? De supportsite van packard bell geeft alleen maar ATK drivers etc, de drivers die nodig zijn na een installatie. Enig idee hoe ik dit moet oplossen ? Meestal als ik een frisse instalatie van Windows 7 maak vraagt hij nooit om drivers.
De installatie is niet corrupted (heb het gecheckt)
Enig idee hoe ik dit oplos ?
Alvast bedankt.

edit, ik vermoed zelf dat het iets met iets met de SATA is, of omdat de hardeschijf nog op 120GB unallocated space staat. Ik zal hem formateren om te kijken of dit iets oplevert.

[ Voor 11% gewijzigd door Cornelisjuh op 15-08-2011 11:46 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q