[iPhone 4] Provider via imei laten natrekken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Mijn iPhone 4 is recent gestolen. Aangifte gedaan bij de politie, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd geen telefoon van terug. Nu vertelde mij iemand dat de wettige eigenaar bij de provider van je telefoon of ze locatiebepaling kunnen doen aan de hand van het imei-nummer. Hier heb ik nooit iets over gehoord, hoe zit dat?

EDIT: Wellicht ten overvloede zet ik er ook even bij dat Google het ook niet weet.

[ Voor 11% gewijzigd door Beatboxx op 15-08-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nu de app zoek iphone er op had staan had je hem van een afstand kunnen wissen locken en bekijken waar die zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:58
In theorie kunnen ze precies zien waar het imeinummer nu in gebruik is, op welk nummer, etc.

Alleen dit heeft natuurlijk geen prio bij de politie en ik denk ook niet dat de netwerkoperartors blij worden van dit werk. Gaat dus niet gebeuren. Zeg maar bye bye iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
Inderdaad zoek mijn iPhone app erop moeten knallen.

De techniek is er om je telefoon terug te zoeken, maar in de praktijk doen ze het niet. Waarom is mij ook een raadsel, been there en heb m'n oude telefoon nog steeds niet terug -O-

Nu wel een iPhone en als eerste die app erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Heb je mobileme voor nodig:) Wat misschien nog wel beter werkt is dit: http://www.orbicule.com/undercover/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:08
Beatboxx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:43:
Heb je mobileme voor nodig:) Wat misschien nog wel beter werkt is dit: http://www.orbicule.com/undercover/
Heb je helemaal geen mobileme account meer voor nodig. Werkt tegenwoordig gewoon gratis.
Pagina: 1