tnt post vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

• noudi93
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 07:33
Ik heb een simpel vraagje waar ik niks over op google kan vinden.

Ik heb, als bewijs dat een pakket echt op de post is gegaan, een foto gekregen met daarop een blaadje van tnt post. De man zegt dat hij in Ede woont. Is het dan nog wel mogelijk dat er tnt post op staat? Hoort er geen postNL op te staan?

Daarbij staat mijn postcode en datum wel op het blaadje, maar dit kan ook gefotoshopped zijn. De track en trace code geeft aan dat er geen zending is. De man geeft aan dat dit komt omdat track en trace in het weekend niet update (pakket zou op zaterdag verzonden zijn).

kan iemand mij hier advies ofzo opgeven?

alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

noudi93 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:57:
Ik heb, als bewijs dat een pakket echt op de post is gegaan, een foto gekregen met daarop een blaadje van tnt post. De man zegt dat hij in Ede woont. Is het dan nog wel mogelijk dat er tnt post op staat? Hoort er geen postNL op te staan?

Daarbij staat mijn postcode en datum wel op het blaadje, maar dit kan ook gefotoshopped zijn. De track en trace code geeft aan dat er geen zending is. De man geeft aan dat dit komt omdat track en trace in het weekend niet update (pakket zou op zaterdag verzonden zijn).
Track en Trace is wel vaker langzaam. Waarom niet wachten tot na het weekend, en waarom het wantrouwen? Ik krijg wel vaker via ebay dergelijke track en traces, die ook pas een dag later werken.

Nog even geduld dus.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Papiertje kan nog 'oud' zijn, wordt naar mijn weten niet meteen overal direct vervangen.

T&T kan ik niks over zeggen...

• noudi93
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 07:33
het ging me er inderdaad om dat als ik een pakket op de post doe het altijd via postNL gaat dus ook alle papieren. Naar mijn weten word TnT alleen nog gebruikt in het buitenland. En aangezien het van nederland naar nederland gaat had ik mijn twijfels daarover.

Ik wacht het sowieso wel af, maar ik wou gewoon graag weten of iemand hier meer over weet.

bedankt voor de snelle reacties in ieder geval

Verwijderd

Bel morgen anders even de post op. Sowieso is track and trace vaak heel traag en binnen NL vaak gewoon zo traag dat je het pakket al in de bus hebt. Wij kunnen hier niets zinnigs over zeggen, dus ik doe dit topic voor je op slot :)

Dit topic is gesloten.