WNDR3700Nv2 802.11-energiebesparing

Pagina: 1
Acties:

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:17
Hallo tweakers,
Ik vroeg mij af of de WNDR3700Nv2 ondersteuning heeft voor de 802.11-energieprotocol. Ik heb namelijk een samsung laptop gekocht en als ik energiebesparing instel voor draadloos internet in het energieschema, dan is mijn internetverbinding heel traag of valt zelfs uit. Ik heb helaas geen andere laptop met Windows 7 om dit na te kunnen kijken.

Alvast bedankt,

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Afaik is die instelling dat er gewoon minder energie wordt gebruikt, wat dus resulteert in minder prestatie's.

Correct me if I'm wrong

• -Edwin-
Beatboxx schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:47:
Afaik is die instelling dat er gewoon minder energie wordt gebruikt, wat dus resulteert in minder prestatie's.

Correct me if I'm wrong
Ja dat klopt. Maar het staat standaard aan. Het lijkt me niet de bedoeling dat door die instelling je verbinding wegvalt of heel erg traag is.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Je ontvangst wordt minder. Misschien had TS in eerste instantie 2/3 streepjes verbinding, nu nog maar ± 1?

• -Edwin-
Beatboxx schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:59:
Je ontvangst wordt minder. Misschien had TS in eerste instantie 2/3 streepjes verbinding, nu nog maar ± 1?
Nee, zelfs als ik naast de router zit gebeurt het. Dus wanneer ik 5 streepjes heb. Ik behoud ook gewoon die 5 streepjes hoor. Maar toch is internet heel erg traag of valt het weg als ik bijvoorbeeld Firefox gebruik.

• -Edwin-
Niemand die hier meer over kan zeggen?

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Welk powersave protocol hebben we het hier over? Verder nog andere instellingen gewijzigd op de WNDR3700 zoals WMM uitgeschakeld? Gebruikte netwerkkaart en beveiliging?

• -Edwin-
Wat bedoel je precies met powersave protocol? Waar kan ik dat zo terugvinden? WMM staat gewoon aan en heb verder ook geen instellingen gewijzigd waarvan ik niks wist. Ik maak gebruik van de WPA2-PSK (AES) beveiliging. De gebruikte netwerkkaart is een Intel Centrino Wireless-N130.
Pagina: 1