-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Hercules Geforce 2 Pro 64 MB TV-OUt OEM F885,- bij http://www.computer-land.nl
En dit is gebaseerd opOp dinsdag 20 maart 2001 09:22 schreef kazuka het volgende:
Hercules Geforce 2 Pro 64 MB TV-OUt OEM F885,- bij http://www.computer-land.nl
Nie zo bijdehand, Dellhesker
Hep em zelf ook en werkt errug bevredigend
Ik heb een test gezien, kweenie meer waar, maar daar was de Leadtek winnaar, voornamenlijk omdat zijn geheugen op 500+ mhz liep....
Maaruh, ja, ik wil ook geen Leadtek..
Maaruh, ja, ik wil ook geen Leadtek..
Maar waarom dieOp dinsdag 20 maart 2001 09:31 schreef kazuka het volgende:
Nie zo bijdehand, Dellhesker![]()
Was dat geen Ultra ???Op dinsdag 20 maart 2001 09:35 schreef dutchrups het volgende:
Ik heb een test gezien, kweenie meer waar, maar daar was de Leadtek winnaar, voornamenlijk omdat zijn geheugen op 500+ mhz liep....
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
asus 7700. weet niet of daar een pro versie van is met sneller geheugen maar hij is wel de moeite waard.
deluxe versie heeft video in, video uit, 3dbril. werkt op zicht wel goed. 3dbril moet je niet te veel van verwachten maar het ziet er best wel aardig uit. ik heb em geklokt van 333Mhz naar 360Mhz geheugen en hij doet het nog zonder problemen.
deluxe versie heeft video in, video uit, 3dbril. werkt op zicht wel goed. 3dbril moet je niet te veel van verwachten maar het ziet er best wel aardig uit. ik heb em geklokt van 333Mhz naar 360Mhz geheugen en hij doet het nog zonder problemen.
Mag jij me vertellen waarOp dinsdag 20 maart 2001 11:31 schreef Helldesker het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere Pro's.
Ok, ben net thuis, thanx voor de reacties tot zover.
Volgens mij was die test waarin de Leadtek winnaar was een Ultra, en won omdat die kaart 300 piek goedkoper was dan de andere Ultra's.
Ik wil dus wel graag een kaart met die Video-In. (Is Video-In trouwens TV-In ??)
En hebben de Pro's allemaal evenveel Mhz-jes? Ik weet dat de Ultra er 500 heeft, de Pro 400? Verschillen deze ook nog per kaart?
Ik wil wel een retail versie, met alles erop en eraan.
En ik kan wel een Retail versie vinden die rond de 800 piek ligt?
Asus lijkt me nu wel sterk naar voren komen. Was hij eigenlijk al wel, maar de prijs leek me wel erg hoog.
Volgens mij was die test waarin de Leadtek winnaar was een Ultra, en won omdat die kaart 300 piek goedkoper was dan de andere Ultra's.
Ik wil dus wel graag een kaart met die Video-In. (Is Video-In trouwens TV-In ??)
En hebben de Pro's allemaal evenveel Mhz-jes? Ik weet dat de Ultra er 500 heeft, de Pro 400? Verschillen deze ook nog per kaart?
Ik wil wel een retail versie, met alles erop en eraan.
En ik kan wel een Retail versie vinden die rond de 800 piek ligt?
Asus lijkt me nu wel sterk naar voren komen. Was hij eigenlijk al wel, maar de prijs leek me wel erg hoog.
Verwijderd
Ok mannetje,
Ik zou adviseren :
Een VOODOO 5 64Mb
neeee, geen geintjes, ik weet ook wel dat dit een kaart is die door de grootste aarsen op de wereld in elkaar is gezet. Kies hier in ieder geval niet voor ookal is ie maar rond de 700 pieken !!!
Maar nu even over die GF2.
Ik heb hele goede verhalen gehoord over de Asus V7700 64DDR Deluxe. Dit moet een hele goede kaart zijn met uitstekende prestaties in 3Dmark2001 (als je daar waarde aan hecht).
Deze kaart voldoet ook aan je budgeteisen naar ik meen, rond de 1000 pieken ??!.
Ikzelf zou deze kaart adviseren, maar je kan natuurlijk ook gewoon even bij een speciaalzaak langsgaan zoals PC-AKTIEF is Ede !!!!! Deze zaak is echt heel deskundig en heel professioneel, vooral in de klantenbehandeling !!!!!
Veel suc6
Ik zou adviseren :
Een VOODOO 5 64Mb
neeee, geen geintjes, ik weet ook wel dat dit een kaart is die door de grootste aarsen op de wereld in elkaar is gezet. Kies hier in ieder geval niet voor ookal is ie maar rond de 700 pieken !!!
Maar nu even over die GF2.
Ik heb hele goede verhalen gehoord over de Asus V7700 64DDR Deluxe. Dit moet een hele goede kaart zijn met uitstekende prestaties in 3Dmark2001 (als je daar waarde aan hecht).
Deze kaart voldoet ook aan je budgeteisen naar ik meen, rond de 1000 pieken ??!.
Ikzelf zou deze kaart adviseren, maar je kan natuurlijk ook gewoon even bij een speciaalzaak langsgaan zoals PC-AKTIEF is Ede !!!!! Deze zaak is echt heel deskundig en heel professioneel, vooral in de klantenbehandeling !!!!!
Veel suc6
Waarom eigenlijk per se de Asus? Waarom geen Leadtek of Gainward? Het is toch eigenlijk dezelfde kaart maar wel goedkoper!!
En ik neem aan dat de kaarten die hier beschreven worden als DELUXE, de Pro's zijn??
De OEM versies wel dezelfde prestaties hebben als de RETAIL versies??
De OEM versies wel dezelfde prestaties hebben als de RETAIL versies??
Verwijderd
Blijkbaar ben je een leek in de PC-business en weet je niet zo goed wat je wil. Heel jammer hoor
Ik zit te surfen en zie op Informatique:
- CardExpert Geforce2 Ultra 500 64Mb, AGP, 4ns DDR voor 1049 piek.
- Elsa Gladiac Geforce 2 Ultra GTS 64Mb DDR voor 1039 piek.
Dan zie ik er ook:
- Asus AGP-V7700 GeForce2 Ultra, 64Mb, TV-out en die is dan 1499 piek.
Het scheelt dus zo'n 450 piek, een kaart van Asus. Is dit alleen het merk waarvoor ik meer betaal, of ook veel kwaliteitswinst ??
- CardExpert Geforce2 Ultra 500 64Mb, AGP, 4ns DDR voor 1049 piek.
- Elsa Gladiac Geforce 2 Ultra GTS 64Mb DDR voor 1039 piek.
Dan zie ik er ook:
- Asus AGP-V7700 GeForce2 Ultra, 64Mb, TV-out en die is dan 1499 piek.
Het scheelt dus zo'n 450 piek, een kaart van Asus. Is dit alleen het merk waarvoor ik meer betaal, of ook veel kwaliteitswinst ??
timyo ik
op jou,.. jezus man, help hem gewoon met z'n vraag of zeg niks.
Ik vind ook dat hij nog niet een bevredigend antwoord heeft.
Ik kan hem niet adviseren, heb zelf een Ati Radeon, ben daar wel heel tevreden over.
Verder denk ik dat het met snelheid niet veel uitmaakt. Zou dus de goedkoppste gewoon pakken. die 3 fps ofzo merk je echt nie
Ik vind ook dat hij nog niet een bevredigend antwoord heeft.
Ik kan hem niet adviseren, heb zelf een Ati Radeon, ben daar wel heel tevreden over.
Verder denk ik dat het met snelheid niet veel uitmaakt. Zou dus de goedkoppste gewoon pakken. die 3 fps ofzo merk je echt nie
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Thanx, Angry Angel. Van die kant heb ik het nog nooit bekeken. Die evt. paar fps. die ik zou missen, maakt ook niks uit!
Ik heb btw. ook gedacht aan een ATI, maar toch besloten om voor een GF2 te gaan(na veel reviews gelezen te hebben).
Heeft iemand ervaring met de 2 kaarten van hierboven, die bij Informatique verkrijgbaar zijn? Ik neem 1 van die 2!
Ik heb btw. ook gedacht aan een ATI, maar toch besloten om voor een GF2 te gaan(na veel reviews gelezen te hebben).
Heeft iemand ervaring met de 2 kaarten van hierboven, die bij Informatique verkrijgbaar zijn? Ik neem 1 van die 2!
Pagina: 1