Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Als het nu al standaard zo werkt, heb ik blijkbaar toch niet goed gekeken
In dat geval zou de eerder voorgestelde linkbare-modqueue best een tandje meer prioriteit mogen hebben.
crisp in "\[FP/bug] Moderatiequeue klopt niet"
EDIT
Ik ben 't later niet meer tegengekomen, dus het zal wel PEBKAC geweest zijn
[ Voor 10% gewijzigd door APClll op 22-08-2011 20:53 . Reden: ...natuurlijk met de K van keyboard, niet met een C ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
productreview: Asus P8Z68-V PRO review door woukabouter

De reactie is donkergrijs, dus modereerbaar. Zou je denken

Hij is toch te oud...
Waarom dan niet deze melding geven?
Gezien het tijdstip van deze melding: zou het niet zo kunnen zijn dat op het moment dat je die pagina opvroeg die moderatie nog net geen 48 uur oud was, en toen je hem wilde modereren hij net wel meer dan 48 oud was?
Intentionally left blank
Dat klinkt wel als een logische verklaring.crisp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:01:
[...]
Gezien het tijdstip van deze melding: zou het niet zo kunnen zijn dat op het moment dat je die pagina opvroeg die moderatie nog net geen 48 uur oud was, en toen je hem wilde modereren hij net wel meer dan 48 oud was?
Het eerste screenshot is genomen op 21:42 uur. Reken een paar minuten voor reacties lezen, de fout voor de 1e keer zien en bedenken-dat-je-een-screenshot-wilt-maken etc, dan kom je inderdaad "precies" op de grens uit.
Ik zou alleen verwachten (aanname
Intentionally left blank