Toon posts:

Eredivisie Live via internet: geen beeld, wel geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer via eredivisielive.nl een wedstrijd te bekijken. Vorige week had ik helemaal geen beeld. Een update naar Flash 10.3 bood uitkomst. Na deze update heb ik een volledige wedstrijd kunnen bekijken.
Sinds deze week springt het beeld echter na ongeveer 5 seconden op zwart. Het geluid gaat wel verder. Soms komt er weer beeld terug (om vervolgens weer te verdwijnen), maar meestal blijft het zwart.

Ik heb Flash verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas niet de oplossing. Opnieuw opstarten werkt ook niet.
Op mijn I-Pad heb ik overigens geen problemen. Ligt dus niet aan abonnement oid.

Wat kan ik nog proberen? Wie helpt? Alvast dank!

(Mac Os X, 10.6.8; Flash 10.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Andere browser proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik moeten melden. Gebruik standaard Safari, maar ook met Google Chrome en Firefox wil het niet lukken. Zelfde probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je die wedstrijd kijken via *snip*. Zo kijk ik ook mijn wedstrijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Daedalus op 14-08-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een betaald abonnement. Om via een illegale wijze te gaan kijken.... :-(
Zoek gewoon een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet beeld op maximaal zetten (dan is hij nog zwart) en dan rechtermuisknop en de hardware versnelling uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie geen optie 'hardware versnelling uitzetten'. 'Instellingen' blijft lichtgrijs en 'Algemene instellingen' kent deze optie niet....

Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat ook bij de faq's op de site. Werkte bij mij prima.

Op enkele systemen kan het afspelen van een video op zwart gaan. Dit is een bekend probleem en betreft enkele type hardware. U kunt dit verhelpen door de zogenaamde hardware acceleration of hardware versnelling uit te schakelen. Dit kan door een video te starten, met de rechter muis klikken op de video en daar de optie Hardware Versnelling uit te vinken. Het afspelen van de video zal nu weer werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad gelezen. Ik heb echter geen optie 'hardware versnelling uitschakelen'. Geldt dat niet enkel voor Lion? Dat is hetgeen ik op internet lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:31

Jer0entjeh88

display: grid;

Ik heb hetzelfde probleem op mijn MB Air. Heb inderdaad ook geen keuze om met de rechtermuisknop de 'hardware versnelling' uit te schakelen. Op mijn iMac werkt het echter prima. Ideeen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee? Heb het probleem niet kunnen verhelpen.
Pagina: 1