After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is dat dan nodig? Lijkt mij (ben niet 100% zeker) dat als je een TV met 3D-ondersteuning hebt, het ook uit te zetten is. Als fabrikant kan je er niet van uit gaan dat je altijd alles in 3D wil bekijken, bijvoorbeeld omdat je niet genoeg brilletjes hebt voor grotere groepen - dus zal je het uitschakelbaar willen maken.Raven schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:31:
Nog een opmerking:
3D-ondersteuning
* Geen voorkeur
* Ja
Geen "nee" als keuze?
En als het uitschakelbaar is, dan maakt het jou toch verder niet uit of 'ie het wel of niet heeft?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daarbij: wat als jouw ideale TV toevallig de goedkoopste is, maar 'helaas' wel 3D heeft? Je moet je aandacht richten op wat jouw gewenste TV *wel* moet hebben, en dan kijken wat de prijs wordt. Alle extra's die je niet zo nodig hoeft - daar hoef je je toch niets van aan te trekken?
Voorbeeld: ik hoef echt geen composiet-video in op mijn TV, maar het zal de prijs nauwelijks beinvloeden. Waarom dat een filter vragen 'geen composiet-in'? Zelfde ook voor 3D. Over een jaar of zo zal de meerprijs van 3D richting nul gaan en is een 'geen 3D filter' totaal niet relevant.
(nu eigenlijk ook al niet - het gaat je om wat de TV WEL heeft, en welke prijs daar aan hangt.)
(overigens: je oorspronkelijke probleem, televisietype-filter, staat hier uiteraard los van. Wel loop je het risico door dit zijspoor dat je oorspronkelijke probleem gemist gaat worden door de PW-admins...
Dat Intel-gebeuren onder televisietype is een heel eigenaardige bug (volgens mij). Ik zal een devver vragen er naar te kijken. Thanks voor het melden!
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Ik vond het zelf ook wel eigenaardig, vandaar de melding
Oscar Wilde
Zou ik, als ik jou was, voor de zekerheid in de handleiding van het toestel van je keuze even nakijken - maar ik ben er vrij zeker van dat dat kan.Raven schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:27:
Het 3d gedeelte valt wel uit te zetten dus als ik het goed begrijp?
Anders zou je, als je maar 1 3D-bril in huis hebt, nooit met z'n tweeen een film kunnen kijken.
En de Intel-specwaarde is een technisch geval. Dus deze gaat richting de devvers.
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 15-08-2011 12:58 ]
Oscar Wilde
Oscar Wilde