Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een poosje last van het gegeven dat, als ik via 3G verbinding heb www.google.nl/m en www.google.com/m niet werken bij mij!
Saillant detail: via Wi-Fi werkt alles wel gewoon, het lijkt dus niet aan mijn browser-instellingen te liggen.

Heb al veel rondgezocht op GoT en google (op m'n PC dus :P), maar krijg geen nuttige informatie gevonden.
Hier iemand met een idee?

Overige info:
HTC Desire, rooted, met Oxygen 2.2.1
Adfree draait, maar ook zonder aangepaste HOSTS-file werkt het niet.
Problemen met zowel de stock android-browser als Dolphin Mini

[ Voor 19% gewijzigd door Smultie op 14-08-2011 11:10 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat versta je onder niet werken? Openen ze niet? Openen ze wel maar werkt het zoeken niet? Foutmeldingen?

Zonder dergelijke info kunnen we niet veel ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 14-08-2011 11:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Smultie
  • Niet online
Raven schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:08:
Wat versta je onder niet werken? Openen ze niet? Openen ze wel maar werkt het zoeken niet? Foutmeldingen?
Welke Browser?

Zonder dergelijke info kunnen we niet veel ;)
Dat is ook het vervelende, soms laadt de gehele pagina niet, soms werkt het zoeken niet (dus: zoekterm intypen, op enter drukken en google laadt vervolgens niet door.)

Helpt uiteraard niet dat ik T-Mobile heb, waardoor ik dus niet weet of Google (bij mij) niet werkt of dat T-Mobile weer moeite heeft met teh intrawebz. 10 seconden later werkt bing.com echter wel gewoon, dus ik verwacht dat het iets tussen mijn telefoon<>T-Mobile<->Google is.

[ Voor 16% gewijzigd door Smultie op 14-08-2011 11:22 ]

• Smultie
  • Niet online
Aarrgh, opgelost denk ik.
APN stond raar (smartsites.t-mobile.nl).
Heb nu de mij bekende APN ingesteld en alles lijkt weer te werken.

Hier mag een slotje op w.mb.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, was dat niet de goede APN dan?

Slotjes doen ze alleen als het uit de hand loopt, niet als er een oplossing is ;) (Anders kunnen lotgenoten met hetzelfde probleem niet reageren.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Smultie
  • Niet online
Mjah, ik weet dat er voor T-Mobile 2 APN's zijn. (Iets met smartsite, en degene hieronder).

Ik heb nog een erg ouderwets internetabonnement (W'nW Plus), wellicht dat ik daarom een andere APN (APN=internet) moet gebruiken. Het probleem met Google is in ieder geval opgelost door bovenstaande APN te selecteren!
Pagina: 1