Ik ben van plan om mijn GF2 Mx er uit te gooien en een andere kaart er in te zetten is bovenstaande een goede keus????

Alvast bedankt..
Alvast bedankt..
Verwijderd
Verwijderd
Nou, het verschil tussen de MX en de VIVO 64 MB is toch wel degelijk groot hoor ! Eigenlijk te vergelijken met de MX in verhouding tot de GTS2.Op dinsdag 20 maart 2001 08:52 schreef mrmagoo835 het volgende:
waarom zou je je geforce eruit gooien? zoveel verschil hebben die 2 kaarten ook weer niet.
Niet om het een of ander maar je koopt een videokaart toch niet voor een benchmark programma ? De ATI Radeon ligt kwa prestaties op hetzelfde niveau als de kaart die je nu heb maar de Radeon heeft een betere 2D, niet geheel onbelangrijk..Heb zelf de ati twee weken gehad maar ben over gestapt op de creative gforce gts en heb er absoluut geen spijt van. Bovendien hoorde ik laatst dat een hele grote partij van die ati's terug moet omdat er een fout in het geheugen zit. Die ati ondersteund misschien ietsjes meer moeilijke dingen maar ben een stuk gelukkiger met mijn gts met een benchmark van 3100 in 3dmark2001
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Verwijderd
zo te zien heeft ie een 17" monitor dus 1280x1024x32 is ook leuk met een ATI een MX kan dat niet zo goed aan maar zijn grotere broertjes de GTS2 wel en die ati zijn geprijst tussen de MX en de GTSOp dinsdag 20 maart 2001 14:05 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Uhm, over 1600x1200x32 gesproken, wie de fuk (:PIKKE b.v.:UT CTF Special Ops lavaGiant:9~ )speelt er nu in zo'n resolutie ... ??
De meeste mensen spelen in 800x600 en dan in 1024x768... als ie in die resoluties sneller is dan een andere kaart koop ik em eerder als dat ie alleen in 1600x1200 sneller zou zijn...
De ViVo functie is ook wel cool... en de Radeon is gewoon beter dan een GF2... zekers als je naar de kleuren kijkt (en mijn Kyro is nog mooier)
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
misschien als je eens een 21" schermpje hebt, dat je het dan eens begrijptOp dinsdag 20 maart 2001 14:05 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Uhm, over 1600x1200 gesproken, wie de fuk speelt er nu in zo'n resolutie ... ??
De meeste mensen spelen in 800x600 en dan in 1024x768... als ie in die resoluties sneller is dan een andere kaart koop ik em eerder als dat ie alleen in 1600x1200 sneller zou zijn...
De ViVo functie is ook wel cool... en de Radeon is gewoon beter dan een GF2... zekers als je naar de kleuren kijkt (en mijn Kyro is nog mooier)
It seemed like a good idea at the time
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Yup. Kheb al DivX'en zat gedistribueerdOp dinsdag 20 maart 2001 12:03 schreef Lecram het volgende:
Werkt de ViVo een beetje onder Win2K?
iemand ervaring mee?
Is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegdOp dinsdag 20 maart 2001 22:19 schreef The Dude het volgende:
misschien als je eens een 21" schermpje hebt, dat je het dan eens begrijpt
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd