[PC] Call of Duty: MW2, open NAT maar geen lobbies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Ik vroeg me af of sommige mensen dit probleem ook hebben en/of ze misschien een oplossing hebben.

Ik heb Call of Duty Modern Warfare 2 (via steam). Een jaar geleden speelde ik dit nog erg veel en dat ging prima. Nu wilde ik toevallig afgelopen weekend het weer eens opstarten (stond nog steeds geinstalleerd) en toen kon ik maar niet in een game komen. Heel af en toe zag ik wel dat er 1 of 2 andere spelers gevonden werden, maar ik heb zelfs hun naam nooit gezien (er stond 'matched player'). Ook was het zo dat er telkens max 1 game lobby gevonden werd waar mee verbonden werd en dan meteen weer gedisconnected, heel gek. Toen heb ik schouderophalend maar counter-strike gestart en dat ging prima.

Nu dacht ik dit weekend er aan om het nog eens te proberen. Nog steeds staat NAT op open, ik kan zien dat er duizenden mensen deathmatch en HQ-Pro spelen, maar ik wordt gewoon niet gematched of in een lobby gezet. Er wordt telkens gezocht naar lobbies met een hogere maximale ping maar er komt gewoon helemaal niets tevoorschijn.

Wat ik geprobeerd heb:
-Nat op open
-DMZ aan in router
-Op verschillende tijden proberen, andere games doen het prima (en de ping is daar ook goed).

Nu is MW2 al een paar jaar oud, maar ik zou het toch graag nog een keer spelen, iemand tips?

Edit:

Na nog even wat klooien kwam ik er achter dat het netwerk type waar ik me op bevind als publiek stond ingesteld en niet als prive, dit heb ik veranderd. Ook zag ik dat bij Windows Firewall er 4x MW2 stond, deze heb ik allemaal weggehaald, behalve de goede, en een vinkje bij publiek en prive neergezet (stond alleen bij prive). Nu werkt het allemaal weer, wel gek, hier had ik niet aan gedacht omdat ik wel het aantal spelers, de DLC en andere online dingen kon zien.

[ Voor 15% gewijzigd door roy-t op 14-08-2011 10:11 ]

~ Mijn prog blog!