Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Navigatie Beginnen" geluidje blijft terug komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

De titel omschrijft al min of meer wat mijn probleem is.

Het eerst wat ik normaal doe als ik een pc installeer is het "navigeren beginnen" (het irritante klikje bij iedere klik in de explorer) geluidje uitzetten. Dat heb ik ook gedaan en voor een lange tijd geen last van gehad.

Onlangs ging het zonder reden weer aan, dus ik zette het uit en het was weer goed. Maar dit probleem is niet gestopt. Ik ben de laatste tijd veel met geluidskaarten aan het wisselen geweest (softwarematig) en ik dacht eerst dat het daar aan kon liggen, dat iedere keer als ik van geluidskaart wisselde de geluiden terug naar default springen ofzo. Maar later leek het er toch op dat het meer random is, want soms gaat het ook gewoon zomaar aan.

Hoe los ik dit op ? Is de audiofile verwijderen een optie ?

Bedankt,
Yori

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je het audiobestand verwijdert, dan kan Windows het uiteraard niet meer afspelen ;)

Welke OS heb je dit probleem op? En als het aangaat, is het dan ook weer aan in de configuratie? Heb je specifieke thema's geïnstalleerd? Hoe vaak gaat het "random" aan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik, maar het moet gewoon werken vind ik :)

Windows 7 en ja, het gaat weer aan, kan het gewoon weer opnieuw uitzetten. Het gaat best vaak aan, vaak genoeg om me er best wel aan te storen. Geen specefieke thema's verder...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ben je aan 't doen als het weer aanspringt dan? Na een reboot, tijdens een bepaalde taak die je uitvoert?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Moeilijk te pinpointen, het is namelijk niet altijd zo.Na een reboot zou goed kunnen, leek het ook vaker te merken als ik van geluidskaart wisselde maar toch ook echt een paar keer dat het gewoon random was. Soms verdwaald het geluidje zelfs en komt het een enkele keer als ik winamp ofzo opstart