Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers en android experts,

Ik ben hard op zoek geweest, anders zou ik hier niet komen vragen, naar het volgende:

Is er een manier om de inhoud van de mediabibliotheek mijn Winamp mediaplayer te streamen NAAR mijn android device ? Er zijn allemaal apps voor winamp op je telefoon, maar ik wil juist van mijn computer muziek naar mijn telefoon streamen (als ik in een andere kamer zit kan ik alsnog genieten als ik die daar aansluit via de minijack op een versterker)

Ik weet dat ik kan syncen maar dat wil ik niet. Ik heb 120gb muziek op mijn pc staan en nog ongeveer 4gb aan plaats op mijn kaart van mijn telefoon. Ik wil dus gewoon de media VANAF de pc, NAAR de telefoon streamen.

Is hier een oplossing voor ?

Bij voorbaat dank

Ik heb een HTC Desire Z met Android 2.3 Gingerbread

Bedankt,
Yori

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:49

itsalwaysme

Graast voor DB

Je zou een shoutcast server op je pc kunnen installeren en dan streamen naar je telefoon. Zoek maar eens op streamen naar android. Ik vind heel veel op google.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
via shoutcast, dat is dus via internet, niet via lan... ? (ik heb alleen gezocht op regelrecht van winamp naar mijn telefoon streamen) Maar is shoutcast niet dat radiogebeuren ? Ik wil juist mijn library kunnen gebruiken...

Ik zal sowieso eens kijken :)

Dit topic is gesloten.