Edit: Zou een mod zo vriendelijk willen zijn de spelfout uit de titel te halen?
Beste Tweakers,
Ik ben er vandaag achtergekomen dat de accu van mijn Asus G60VX laptop niet meer werkt.
De laptop is anderhalf jaar oud en valt 24 maanden onder garantie.
Ik weet dat veel fabrikanten uitzonderingen in de garanties toevoegen voor accu's, maar ik kon deze niet specifiek over accu's vinden bij Asus.
http://rma.asus.de/pick_eu/nl/#Uitzonderingen
Ik heb al een mail naar Asus gestuurd en zal ze maandag bellen, ook zal ik dan contact opnemen met de winkel.
Maar ik heb buiten het feit dat ik niet zeker weet of ze wel mijn accu kosteloos moeten vervangen, nog een ander probleem.
De garantie van Asus bevat het volgende stuk:
Heb ik recht op een nieuwe accu?
Vervalt mijn garantie m.b.t de accu omdat ik een extra HDD heb geplaatst?
Ik heb hier geen zegels bij gebroken, maar de schroeven bevatten wel blauwe kleuring die afschraapt bij het verwijderen.
Beste Tweakers,
Ik ben er vandaag achtergekomen dat de accu van mijn Asus G60VX laptop niet meer werkt.
De laptop is anderhalf jaar oud en valt 24 maanden onder garantie.
Ik weet dat veel fabrikanten uitzonderingen in de garanties toevoegen voor accu's, maar ik kon deze niet specifiek over accu's vinden bij Asus.
http://rma.asus.de/pick_eu/nl/#Uitzonderingen
Ik heb al een mail naar Asus gestuurd en zal ze maandag bellen, ook zal ik dan contact opnemen met de winkel.
Maar ik heb buiten het feit dat ik niet zeker weet of ze wel mijn accu kosteloos moeten vervangen, nog een ander probleem.
De garantie van Asus bevat het volgende stuk:
Ik heb een extra HDD in mijn laptop geplaatst, wat dus zou vallen onder deze uitzondering, maar dit heeft helemaal niets met de accu die het niet meer doet te maken.Asus does not warrant uninterrupted or error-free operation of this product. Any technical or other support provided for the product under warranty, such as assistance via telephone with “how-to” questions and those regarding product setup and information, will be provided without warranties of any kind. The warranty only covers failures or malfunctions occurred during the warranty period and in normal use conditions, as well as for any material or workmanship defect. The warranty will not apply if:
the product has been tampered, repaired and/or modified by non-authorized personnel;
Heb ik recht op een nieuwe accu?
Vervalt mijn garantie m.b.t de accu omdat ik een extra HDD heb geplaatst?
Ik heb hier geen zegels bij gebroken, maar de schroeven bevatten wel blauwe kleuring die afschraapt bij het verwijderen.