Toon posts:

EVGA X58 SLI LE met AMD videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze pc nu al bijna 2 jaar, heb net vanavond even 3d Mark 11 gedraaid met mijn HD6870. Maar kom niet boven de 25fps uit op performance. Terwijl als ik op hardware sites kijk. hoor deze kaart makkelijk de 35 te halen.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

Je CPU sneller zetten of je kaart wat tweaken

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:03:
Je CPU sneller zetten of je kaart wat tweaken
Denk niet dat het je cpu is i7 920 is snel zat voor iets als een hd6870 ik denk dat je het in je driver moet zoeken en heb je gekeken of die benchmarks legit zijn en of jij dezelfde settings hanteert als zij?
Het kan ook zijn dat je kaart loopt the throtellen maar dan zou je waarschijnlijk nog belaberdere framerates hebben ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) met zo weinig info/specs is het totaal koffiedik kijken - je geeft niet aan welke CPU je hebt, hoeveel RAM, , welk OS, welke drivers etc. etc. etc. - en welke CPU op die "hardware sites" welke? waarom niet gewoon links geven :? gebruikt is.
2) we verwachten op GoT dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent. Voorzover we hier kunnen lezen heb je in het geheel niets zelf geprobeerd. Of misschien heb je dat wel gedaan, maar neem je niet de moeite om het met ons te delen.

Omwille van punt 1 kunnen we je niet helpen op deze manier en ivm punt 2 willen we het zo ook niet :o

Lees aub:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.