Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Smartphone kopen rond 350 e (Galaxy plus vs Desire S)

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben na jaren trouwe dienst van mijn Nokia N73 wel toe aan een smartphone. Nu vind ik Apple overpriced en staat het idee van Android me wel aan. Ik zit vooral te denken aan HTC en Samsung. De toestellen die ik, in de pricerange die ik eigenlijk wil, vond zijn de Galaxy S plus en de Desire S. Via de pricewatch vond ik deze prijzen S plus (324 e) en Desire s (335 e). Welke van deze twee zouden jullie mij aanraden? Of is het toch veel slimmer om toch meer geld uit te geven en voor een higher end toestel te kiezen.
Ikzelf ben op dit moment nog een redelijke nieuwkomer als het om smartphones gaat, maar aangezien ik wel goed overweg kan met computers denk ik niet dat ik daar veel last van zal hebben.
Kan iemand mij advies geven? Alvast bedankt :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Een Windows Phone 7 toestel kan ook nog ;) Prijzen daarvan zijn zeer redelijk :) http://tweakers.net/price...JG7WoC62xT-xzfIZN1xhMOecb

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen liever gaan voor Android aangezien dat toch (samen met iOS) het meeste in trek is voor apps en dergelijken

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:54
Je zou er iets bij kunnen leggen en voor een desire hd kunnen gaan, iets groter scherm. Voor de rest is er weinig mis met een desire s.
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor htc t.o.v. samsung maar met een samsung galaxy S zit je ook er goed, misschien wel beter als met een desire s.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 23:00
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3776&idPhone2=3908

De Samsung heeft de betere cpu,scherm en camera.
En swype is een dikke plus.

De HTC heeft meer ram geheugen.
En hier is sense heel erg fijn.

Verder zijn de verschillen vooral cosmetisch.
De desire is 3,7 tegen 4"
Galaxy plus voelt wat goedkoper aan, maar is zeker net zo stevig maar wel een stuk dunner.

Ik heb de vorige generaties beiden gehad.
En ik vond de Galaxy S toen het fijnere toestel.
Voornamelijk door de betere gpu en scherm.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Swype en Sense zijn beiden zeer persoonlijk. Ik vind bijvoorbeeld Swype ontzettend irritant en Sense hoeft voor mij ook niet. Echter zou ik voor de Galaxy S Plus gaan vanwege de iets grotere mod community en de snellere CPU en GPU.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik t goed begrijp neigen de meeste van jullie ernaar om me de Galaxy Plus aan te bevelen? Ook iets wat ik hoorde van iemand is dat de Galaxy S Plus geen flits heeft. Hoe vervelend is dat?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 19:54 ]

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:49
Waarom ga je niet voor een LG Optimus 2x?

pricewatch: LG P990 Optimus 2X Speed Zwart

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)
Zoals je ziet zijn er zoveel mensen, zoveel meningen. Op GoT zijn "wat moet ik kopen " topics daarom niet toegestaan omdat niemand voor jou kan beslissen welk toestel het meest geschikt is. Het beste advies dat ik je kan geven is om de toestel topics hier door te nemen en reviews te lezen. Lees voor je een topic opent eerste eens eens Het algemeen beleid. Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.