Hallo,
Ik heb laatst nieuwe hardware aangeschaft.
Een xfx radeon HD 6870 black edition, een kinston SSDNOW 100E V+ 96 GB.
Ik dacht deze "even" heel leuk in mijn pc te zetten.
Alleen toen alles weer in elkaar zat deed de pc niks meer.
Alle kabels op verschillende manieren geprobeert.
Heb vaak zat een pc in elkaar gezet, dus daar zal het wel niet aan liggen.
De voeding is direct aangesloten op een stopcontact, en heeft daarmee zeker genoeg vermogen.
@ x toen ik de 24-pins connector op het moederbord aansloot gaf de pc een "startup"van een luttele seconde.
1 x zelfs een gehele startup.
Alleen toen ik de stroom eraf deed om even een fan van mijn behuizingsidepanel aan te sluiten, en daarnee weer aandeed, weekte het wéér niet.
Het lijkt me alleen sterk dat de voeding het opeens begeven zou hebben, vooral omdat deze voeding bekend staat om de beste condensators ed. die erin zitten.
Het iserg vervelend, want ik verheugde me er zeer op om heerlijk te gamen dit weekend, en dit gooit alles flink inde war.
bvd.
gr,
Jaap75
Ik heb laatst nieuwe hardware aangeschaft.
Een xfx radeon HD 6870 black edition, een kinston SSDNOW 100E V+ 96 GB.
Ik dacht deze "even" heel leuk in mijn pc te zetten.
Alleen toen alles weer in elkaar zat deed de pc niks meer.
Alle kabels op verschillende manieren geprobeert.
Heb vaak zat een pc in elkaar gezet, dus daar zal het wel niet aan liggen.
De voeding is direct aangesloten op een stopcontact, en heeft daarmee zeker genoeg vermogen.
@ x toen ik de 24-pins connector op het moederbord aansloot gaf de pc een "startup"van een luttele seconde.
1 x zelfs een gehele startup.
Alleen toen ik de stroom eraf deed om even een fan van mijn behuizingsidepanel aan te sluiten, en daarnee weer aandeed, weekte het wéér niet.
Het lijkt me alleen sterk dat de voeding het opeens begeven zou hebben, vooral omdat deze voeding bekend staat om de beste condensators ed. die erin zitten.
Het iserg vervelend, want ik verheugde me er zeer op om heerlijk te gamen dit weekend, en dit gooit alles flink inde war.
bvd.
gr,
Jaap75