prijsdaling asus n73 serie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svanlamoen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik las hier net op de site dat eind augustus de niewe series uitkomen van asus. de N75 en K55. Mijn vraag is hierbij dan ook zal de prijs van een N73 daalt wanneer de nieuwere series van asus uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:35
Op het gebied van prijsdaling is het altijd koffiedik kijken. Het ligt er aan hoeveel Laptops van het type N73 Asus zelf en haar resellers op voorraad hebben liggen. Zijn de voorraden groot dan is een prijsdaling goed mogelijk, maar wanneer de voorraden klein zijn, hoeft een prijsdaling helemaal niet. Daarnaast komt de nieuwe N75 er heel anders uit te zien dan de N73 en zijn er altijd wel mensen die het oude model boven het nieuwe prefereren en dat kan de prijs hoog houden. Dit zijn een paar dingen die kunnen meespelen.
Daarnaast hangt het denk ik ook erg af van het type N73, al weet ik niet welke nog verkrijgbaar zijn op dit moment.

Mijn eigen idee is dat bij deze laptop er niet heel veel in prijs (tot € 100) zal worden gedaald gezien de specificaties van de N73 over het algemeen. Maar ik kan natuurlijk de toekomst niet voorspellen, dus ik kan het compleet mis hebben.

Toevoeging:
Er is volgens mij een [Ervaringen] Topic over de Asus N53 (wordt vast ook wel gepraat over de N73). Hierin praten mensen over deze laptop en deze mensen houden de ontwikkeling rond opvolgers vast ook wel in de gaten. Als je meer vragen hebt, kun je in dat topic misschien betere antwoorden vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door VERNederlander op 13-08-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svanlamoen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
bedankt! ik zal je tip eens gebruiken en in het topic rondkijken.