Isolatie is afhankelijk van de temperatuur die je bereikt. Komt deze niet onder de +/- 10 graden, dan hoef je geen isolatie toe te passen.
Ik heb ergens wel wat tips gezien om twee orbs met peltiers op een bp6 te plakken, volgens mij ook op bp6.com, toen de site nog helemaal in puin lag.
Ik heb ergens wel wat tips gezien om twee orbs met peltiers op een bp6 te plakken, volgens mij ook op bp6.com, toen de site nog helemaal in puin lag.
oei! zou je Miss Peltier en Mr Gorb samen kunnen laten werken???
heb hier nog 2 peltiertjes liggen, nog geen golden orb. maar als die peltier beetje handig te plaatsen is, WOW!!!
heb hier nog 2 peltiertjes liggen, nog geen golden orb. maar als die peltier beetje handig te plaatsen is, WOW!!!
Uhhmzz... maybe een domme vraag of zo, maar wat is een Golden Orb? Ik ben persoonlijk niet zo Celly gericht (heb meer verstand van een 'gold'finger), maar ik vind het wel handig om te weten.
Ok dan OC-Shop, daar hebben we wat aan, ik ben benieuwd !!
Daglichten: http://www.bp6.com/orbs /
Daar staat een review, alsmede de methode om ze op een BP6 te plaatsen, als ik het goed begrepen heb, presteren ze 1 graad slechter dan een Alpha, maar maken ze stukken minder herrie!! (En ut ziet er uiteraard tof uit
)
Daglichten: http://www.bp6.com/orbs /
Daar staat een review, alsmede de methode om ze op een BP6 te plaatsen, als ik het goed begrepen heb, presteren ze 1 graad slechter dan een Alpha, maar maken ze stukken minder herrie!! (En ut ziet er uiteraard tof uit
Verwijderd
How tha fock wil je een orb op een peltier bevestigen? Door die k*tklem van de Orb kun je er niets tussen proppen, ik zou een Alpha kopen, die zijn meer geschikt voor peltiers.
Ik zie ook eigenlijk niet waarom die dingen nou zo goed zouden koelen. Ik bedoel ze zien er wel wreed uit, maar in welk opzicht zijn ze beter dan Alpha's?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Stiller en goedkoper.
Koelt wat minder dan de alpha.
En waarom? Tsja...
Koelt wat minder dan de alpha.
En waarom? Tsja...
Een cliche is ooit origineel begonnen
Nou kijk, ik heb d8 ik twee of drie reviews gelezen en daar kwamen ze stelkens net onder de alpha uit (1 graad), daarbij hadden ze als enorm pluspunt, het geluidsniveau dat ze produceren (helemaal dus in dual opstelling).
Ook prijstechnisch ($35 voor de alpha en $19 voor de Golden Orb), zie ik liever de GO.
Dus tsja, enige wat me nu nog weerhoudt is het feit dat ik ze niet voor 79,-- per stuk wil bestellen, bij regenboogcomputers???? of iets dergelijks, zie pricewatch denk ik. En als tweede, je moet ze modificeren om ze op de BP6 te plaatsen.
Maar zoals Puffy zegt, dat kan nog weleens problemen geven met die klem ja, hmmmm ff verder zoeken, naar reviews!
Ook prijstechnisch ($35 voor de alpha en $19 voor de Golden Orb), zie ik liever de GO.
Dus tsja, enige wat me nu nog weerhoudt is het feit dat ik ze niet voor 79,-- per stuk wil bestellen, bij regenboogcomputers???? of iets dergelijks, zie pricewatch denk ik. En als tweede, je moet ze modificeren om ze op de BP6 te plaatsen.
Maar zoals Puffy zegt, dat kan nog weleens problemen geven met die klem ja, hmmmm ff verder zoeken, naar reviews!
Pagina: 1