Emoji in e-mail delen met niet Lion of iOS gebruikers?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,
Ik ben nieuw en heb een vraagje over Emoji/smiley in wijzig: speciale tekens, doe de Emoji toevoegen in de mail berichten maar de ontvanger ziet alleen maar vreemde tekens.
Nu heb ik de Emoji gedownload (voor € 0,79 geen geld)en staat nu boven in de balk en haal ze daaruit maar dit werkt ook niet . Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel gaat werken,
Ik heb Lion.
Groeten leen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Emoji tekens worden eigenlijk alleen fatsoenlijk door OS X ondersteund in Amerika en Europa. In Azië wordt het veel meer gebruikt, maar hier ben je dus vaak beperkt dat tot Mac (en iOS) gebruikers.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:23:
Emoji tekens worden eigenlijk alleen fatsoenlijk door OS X ondersteund in Amerika en Europa. In Azië wordt het veel meer gebruikt, maar hier ben je dus vaak beperkt dat tot Mac (en iOS) gebruikers.
Ok bedankt, dus dat betekend dat je ze hier niet kan gebruiken maar ze worden wel te koop aangeboden in Apple store. Heb jij een andere oplossing.? ik vind het namelijk leuk om ze te gebruiken naar en in sommige mail vrienden.. :'(
Die smillies die hier onder staan pakt hij ook niet in dit bericht.
Leen. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 21:01
Tja, had 'm ook in de app store gekocht tbv twitter. Maar dat werkt dus nog steeds niet samen: in echofon op de mac zie ik nog steeds vierkantjes ipv emoji's terwijl op de iPhone het wel goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:37:
[...]

Ok bedankt, dus dat betekend dat je ze hier niet kan gebruiken maar ze worden wel te koop aangeboden in Apple store. Heb jij een andere oplossing.? ik vind het namelijk leuk om ze te gebruiken naar en in sommige mail vrienden.. :'(
Die smillies die hier onder staan pakt hij ook niet in dit bericht.
Leen. :
Jawel, maar de ontvanger moet OSX 10.7 of een iOS-apparaat hebben. Emoji werkt door UTF-8 karakters te sturen, die client-side worden gerenderd met een speciaal font. Het zijn dus geen plaatjes die je stuurt.

💰

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Ik heb de titel aangevuld: Emoji in e-mail delen met niet Lion of iOS gebruikers?. Probeer altijd een titel te kiezen met een duidelijke omschrijving van je probleem :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1