Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Blackberry Curve 9300 en sinds 4 weken ben ik mijn Appworld kwijt, die is op een mysterieuze wijze verdwenen. Kan iemand mij raad geven over hoe ik mijn Appworld weer terug kan krijgen?

Alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat jij hier je probleem deponeert en dat wij het vervolgens uit gaan zoeken. We willen je best helpen, maar dan verwachten we wel wat meer eigen initiatief van jouw kant. Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen, en waar heb je op gezocht?

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 20:25

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:59:
Ik heb een Blackberry Curve 9300 en sinds 4 weken ben ik mijn Appworld kwijt, die is op een mysterieuze wijze verdwenen. Kan iemand mij raad geven over hoe ik mijn Appworld weer terug kan krijgen?

Alvast bedankt
Hier, en dan gelijk de eerste hit. Email invullen en op je BB ophalen en downloaden!

Verwijderd

Topicstarter
wat een zeikerds hier zeg, had wel meer verwacht hiervan. Denk je dat ik google nog niet geprobeerd heb !

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 19:07 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Gewoon even naar blackberry.com/appworld surfen met je BB en dan downloaden.

Het is dat ik graag mensen help, maar met zo'n instelling kom je hier nergens en kun je beter het proberen op ComputerIdee of zoiets.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:06:
wat een zeikerds hier zeg, had wel meer verwacht hiervan. Denk je dat ik google nog niet geprobeerd heb !
Met zo'n instelling kom je er wel. :/ Mensen proberen je hier proberen te helpen, maar als jij er geen moeite voor doet dan doen wij er ook geen moeite voor.

Lees Het algemeen beleid aub eens door. Daarna mag je een nieuw topic openen en gebruik dan de informatie die je in Het algemeen beleid hebt gelezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.