Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomba1971
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 15:02
Beste Tweakers,

Wie kan mij helpen.
Heb laptop met windows 7 (32 bit) en heb internet van Ziggo alles in 1 plus.

Heb een abee modem en daaraan gekoppeld een Netgear WNDR3700 Wifi router (firmware V1.0.7.98 ).

IP wifi camera EasyN FS-613A-M136 ( http://www.robede-mariee....andsbediening-p15828.html )

Nu heb ik een wifi IP camera gekocht maar kan deze maar niet benaderen vanaf een andere locatie. Heb reeds geprobeerd een poort te openen in de wndr3700 maar tevergeefs. Wie weet wat ik moet doen of wat ik fout doe. Uiteraard lastig om dat zo te zeggen maar goed, misschien heeft iemand een tip?
Heb echt al van alles geprobeerd en contact opgenomen met Netgear en met EasyN, EasyN heel behulpzaam maar we komen er niet uit.

Weet soms iemand of de Ubee de poort dicht houdt?

Alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Welke poorten en wat heb je al geprobeerd.

Geef ons iets meer technische informatie omtrent wat er is gebeurt en geprobeert. Hoe connect je naar de camera, welke poorten gebruikt dat etc.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomba1971
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 15:02
Beste Hooglander1,

Hartelijk dank voor je bericht maar geloof mijn ogen bijna niet.... heb het vandaag voor elkaar gekregen. Lukte mij weken niet maar nu precies hetzelfde gedaan ( voor mijn gevoel) en nu werkt het allemaal top.

Dus deze melding kan gesloten worden. Eens kijken hoe ik dat moet doen, ben niet zo bekend met deze site.

Nogmaals bedankt Hooglander1, goed weekend verder!