Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen migratie mogelijk van Optibel naar Lijbrandt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na ruim een half jaar is het Lijbrandt nog altijd niet gelukt om mijn vaste telefoonnummer te migreren van Optibel naar Lijbrandt. Ze komen er domweg niet uit en hebben de moed opgegeven, en zeggen dat ook met zoveel woorden. Klinkt dit bekend?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:41

DjVe

Hatsaflats!

Je hebt een nummer portering aangevraagd en deze is geblokkeerd om een bepaalde reden? Weet je toevallig ook wat de reden is?

Verwijderd

Topicstarter
Eerst kreeg ik te horen dat het probleem was dat Optibel en Lijbrandt beide de telefonie onderbrengen bij dezelfde partij (BBNed als ik het goed heb) en dat portering binnen een aanbieder het probleem was, en dat dit niet eerder voorgekomen was.
Enkele maanden later kreeg ik te horen dat voor dit probleem een oplossing gevonden was en dat mijn nummer op zeer korte termijn geporteerd zou worden.
Eergisteren, weer enkele maanden later, nam Lijbrandt uit eigen beweging contact op en gaven te kennen dat het niet gaat lukken en dat ze adviseren de Optibel aansluiting maar weer te gaan gebruiken, die het weer zou moeten doen .Deze is trouwens nu ook zo dood als een pier, dus ik vermoed dat ze wel wat geprobeerd hebben.
Al met al een dikke onvoldoende van Lijbrandt, dubbele kosten en momenteel helemaal geen telefoon meer aan huis.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
ik wist niet dat telefonie van Lijbrandt via BBned ging, maar ik heb wel vaker gehoord dat porteringen van dezelfde leverancier naar dezelfde leverancier niet kunnen. Is het dan niet een idee om het telefoonnummer even naar Ziggo uit te laten porteren? (maandcontract en zeker weten andere leverancier). Zodra dat werkt ben je iig weer bereikbaar en dan moeten ze bij Lijbrandt wel met een heel goed excuus komen als ze ook dat nummer niet over kunnen nemen ;)

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 23:02
Goedkoper is porteren naar budgetphone https://shop.budgetphone.nl/index.php?a=standart

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Porteren naar budgetphone?

En eventueel daarna weer naar Lijbrandt

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 23:02
Precies ;)
Pagina: 1