• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 19:44
Goedemiddag,

Ik heb sinds kort de Samsung 40D8000 in huis.
Nu wil ik een Blu Ray film van mijn Pc afspelen op de tv zonder kwaliteitsverlies. Ik heb de volgende opties bekeken:

- film op HDD/USB zetten en aansluiten op de tv
- Via het draadloze netwerk. ''AllShare''
- Full Hd mediastreamer

Mij lijkt die laatste het beste, maar die mediastreamers zijn nog vrij prijzig. Welke optie is het beste? Zijn er nog andere alternatiefen?

Alvast Bedankt

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH 20 ° ZZO | Enphase 4400 Wp OW | Quatt Hybrid 6 kW | Kona Electric 2022 | Peblar home

Verwijderd

Is een PS3 geen alternatief?

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-01 12:14
Als ik jou was zou ik voor een Full Hd mediastreamer gaan, met een beetje geluk kan je goedkoop een tweedehandse popcorn hour kopen.

Via een pc streamen gaat soms lastig, komt heel veel bij kijken en vaak heb je zelfs last van lag, of je moet een superpc hebben en een hele goeie verbinding tussen je pc en ps3.

Succes.

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 19:44
Bedankt voor de reacties

De beste optie is volgens mij een hdmi kabel tussen pc en lcd tv, maar dan moet ik de systeemkast elke x verslepen. PS3 is voor mij geen optie.

Het bestand op USB/HDD zetten en aansluiten op de tv, lijkt mij het makkelijkst en goedkoopst, maar vroeg me af of dat veel kwaliteitsverlies geeft? Je zou zeggen probeer het, maar moet dan nog wel een usb stick kopen van tenminste 15 gb.

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH 20 ° ZZO | Enphase 4400 Wp OW | Quatt Hybrid 6 kW | Kona Electric 2022 | Peblar home

Verwijderd

Volgens mij gaat dat niet lukken om blu-ray via USB/HDD rechtstreeks op je Samsung af te spelen.

Makkelijkste is idd een mediaplayer, of een HDMI van je pc naar je tv. Je tv bij je grafische kaart instelingen extenden. Je monitor disable'en. Dan via powerdvd of een andere player de blu-ray afspelen.

Verwijderd

Hoe snel is computer? conversie van blu-ray naar TS. Niet direct met een volle blu-ray beginnen, maar met een fragment en zien of het resultaat je bevalt. Streamen over thuisnetwerk of op USB HD/stick zou geen probleem mogen zijn voor Full-HD: 1080P24/25/50. ook probleemloos met MP4 of MKV als je uitvist wat voor/bij jou werkt.
Pagina: 1