Ik heb onlangs mijn dell xps 17 ontvangen. Ik ben zeer tevreden met deze systeem, maar er is 1 probleem. Met de scherm namelijk, zoals je uit de titel kon afleiden. Het is moeilijk uit te leggen, maar telkens ik een window probeer te maximaliseren blijft er zo bovenaan mijn scherm een lijn van 5 pixels lang steken aan de achtergrond.

Misschien snap je het zo beter. Nu het is niet heel de tijd dat het zo doet. Bijvoorbeeld als ik mijn systeem opstart doet het volledig alles normaal, maar eens ik bijvoorbeeld mijn achtergrond verander of iets aan de scherminstellingen begint het zo te 'trippen'.
Ik heb, uiteraard, mijn videokaart' (nvidia gt 555m) drivers geupdate. Het werkte dan volledig normaal, maar weer, eens ik mijn scherminstellingen aanpaste was het van dat.
Mijn specs zijn
Intel(R) Core(TM) i5-2520M CPU @ 2.50GHz (CPU:0)
Naam Intel(R) Core(TM) i5-2520M CPU @ 2.50GHz
Kernen 2
Threads 4
Systeemgeheugen
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB
Maximaal ondersteund geheugen 16.00 GB
Optisch schijfstation - Optiarc DVD+-RW AD-7717H
nvidia gt 555m -> videokaart, het is echter ingebouwd in het moederbord en wordt mee beschouwd als - Intel(R) HD Graphics Family (gpu van nvidia wordt enkel gebruikt bij gamen) - Ik weet echter dat het werkende is omdat er 3gb geheugen in zit (ik weet dat dat nutteloos geheugen is maarja!) en dat wordt erbij vermeld in mijn specs.

Misschien snap je het zo beter. Nu het is niet heel de tijd dat het zo doet. Bijvoorbeeld als ik mijn systeem opstart doet het volledig alles normaal, maar eens ik bijvoorbeeld mijn achtergrond verander of iets aan de scherminstellingen begint het zo te 'trippen'.
Ik heb, uiteraard, mijn videokaart' (nvidia gt 555m) drivers geupdate. Het werkte dan volledig normaal, maar weer, eens ik mijn scherminstellingen aanpaste was het van dat.
Mijn specs zijn
Intel(R) Core(TM) i5-2520M CPU @ 2.50GHz (CPU:0)
Naam Intel(R) Core(TM) i5-2520M CPU @ 2.50GHz
Kernen 2
Threads 4
Systeemgeheugen
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB
Maximaal ondersteund geheugen 16.00 GB
Optisch schijfstation - Optiarc DVD+-RW AD-7717H
nvidia gt 555m -> videokaart, het is echter ingebouwd in het moederbord en wordt mee beschouwd als - Intel(R) HD Graphics Family (gpu van nvidia wordt enkel gebruikt bij gamen) - Ik weet echter dat het werkende is omdat er 3gb geheugen in zit (ik weet dat dat nutteloos geheugen is maarja!) en dat wordt erbij vermeld in mijn specs.