You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Wij letten erg op de grootte en snelheid van de site, en eigenlijk is zelfs 15-30s nog wel te traag, maarja limburg, volgens mij is de site sneller in sudan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
I lol'dKees schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:42:
maarja limburg, volgens mij is de site sneller in sudan
Je kan enorm veel uitschakelen voor GoT, zelfs voorbereidend op je vakantie omdat je maar 1 'profiel' hebt. Eventueel nog op een oudere layout (tweakers - werkt voor mij erg snel).RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:16:
Je moet alleen niet GoT openen. Is op een GPRS dongeltje of op je mobiel eigenlijk kwa verbruik niet te doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet niet hoe dat gaat, op de iPhone ben ik in Safari de mogelijkheid niet tegengekomen.Aloys schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:21:
Valt wel mee hoor, dan zet je afbeeldingen en eventueel javascript gewoon uit. (hoewel javascript waarschijnlijk maak 1x hoeft te laden, net zoals css). CSS uitzetten zou ik niet doen, want dan leest het niet echt meer lekker.
En er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen desktop en mobile devices. Op de desktop heb ik 100ppp, op de telefoon krijg ik meteen ik weet niet hoeveel MB's binnen. Straks met die nieuwe abbo's is het gewoon niet meer te doen, GoTten.
Maarja, das een andere discussie natuurlijk
Tweakers.net is dan wel weer héél mobile-friendly en goed in elkaar gezet.
[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 12-08-2011 23:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik bekijk eigenlijk alleen GoT en had een verbruik van iets van 50MB over een hele week. Tuurlijk internet je niet veel op vakantie, maar ik vind dat best meevallen.RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:16:
Je moet alleen niet GoT openen. Is op een GPRS dongeltje of op je mobiel eigenlijk kwa verbruik niet te doen.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Maar (clientside) performance is voor ons inderdaad een belangrijk punt; bedankt voor het compliment
Intentionally left blank
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()