Incomplete levering

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50
Ik kom zojuist thuis en zag tot mijn blijdschap dat mijn order (een monitor en externe HDD) van redcoon binnen is. Wat me echter meteen opviel was dat er maar één doos stond; eentje van Dell. Vervolgens heb ik de gesealde doos snel opgemaakt en daar zat mijn bestelde monitor in (u2311h), verder zat er niets bij. De exterene HDD mist dus. Ik heb even nagevraagd bij m'n broertje, die getekend heeft, of er maar één doos is afgegeven en dat was inderdaad zo. Hij wist niet van mijn bestelling en heeft enkel het pakketje aangenomen en ervoor getekend.

Ik heb maar direct even een mail gestuurd dat ik de HDD mis en of de producten misschien apart geleverd worden of dat ze (redcoon of GLS) de HDD gewoon vergeten zijn af te geven.

Nu vraag ik me af of jullie dit soort situaties wel eens hebben meegemaakt of dat het standaard is dat Redcoon haar producten apart levert. Mijn gevoel zegt dat ze de HDD vergeten hebben maar aangezien er getekend is voor het pakketje weet ik niet of ik deze HDD ooit nog kan eisen als zij zeggen dat die geleverd is.

Hoop dat jullie ervaring hebben en raad weten met dit soort situaties.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan altijd zijn dat een order verkeerd is uitgeleverd, of dat ze het simpelweg niet gepickt hebben.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Vindt je het niet een beetje voorbarig om gelijk een topic te openen ipv even de reactie van de shop af te wachten?

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31
Zou eerst even afwachten wat Redcoon zelf zegt.
En dan nog je hebt een Pakbon als daar geen externe HDD opstaat en die heb je wel besteld zal die heus nog wel komen.

Gewoon even afwachten, zal vast allemaal wel goedkomen.

It's All In The "Mix"

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50
Zal ze morgen eens bellen, kijken wat ze zeggen.

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:53
Ik heb destijds met Afuture ook zoiets gehad, een praktisch complete PC besteld, pakket was aangenomen door mijn moeder. Bleek de Scythe Mugen 2 te missen. Mailtje gestuurd naar Afuture en ze zeiden direct dat het een foutje betroft en dat hij z.s.m. geleverd zou worden. Een paar dagen later kwam een tweede pakketje aan...
Ik zou me geen zorgen maken tenzij Redcoon zelf aangeeft dat ze het wel hebben verzonden o.i.d.

Trouwens, die dell 2311H is echt een fijne monitor, ik heb hem sinds kort zelf ook ;)

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon meerdere collo (of toch colli). Niet teveel zorgen over maken, gewoon even bellen en wachten wat er gaat gebeuren. Dit topic heeft vooralsnog geen bestaansrecht en ik doe het voor je op slot. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.