Ik kom zojuist thuis en zag tot mijn blijdschap dat mijn order (een monitor en externe HDD) van redcoon binnen is. Wat me echter meteen opviel was dat er maar één doos stond; eentje van Dell. Vervolgens heb ik de gesealde doos snel opgemaakt en daar zat mijn bestelde monitor in (u2311h), verder zat er niets bij. De exterene HDD mist dus. Ik heb even nagevraagd bij m'n broertje, die getekend heeft, of er maar één doos is afgegeven en dat was inderdaad zo. Hij wist niet van mijn bestelling en heeft enkel het pakketje aangenomen en ervoor getekend.
Ik heb maar direct even een mail gestuurd dat ik de HDD mis en of de producten misschien apart geleverd worden of dat ze (redcoon of GLS) de HDD gewoon vergeten zijn af te geven.
Nu vraag ik me af of jullie dit soort situaties wel eens hebben meegemaakt of dat het standaard is dat Redcoon haar producten apart levert. Mijn gevoel zegt dat ze de HDD vergeten hebben maar aangezien er getekend is voor het pakketje weet ik niet of ik deze HDD ooit nog kan eisen als zij zeggen dat die geleverd is.
Hoop dat jullie ervaring hebben en raad weten met dit soort situaties.
Ik heb maar direct even een mail gestuurd dat ik de HDD mis en of de producten misschien apart geleverd worden of dat ze (redcoon of GLS) de HDD gewoon vergeten zijn af te geven.
Nu vraag ik me af of jullie dit soort situaties wel eens hebben meegemaakt of dat het standaard is dat Redcoon haar producten apart levert. Mijn gevoel zegt dat ze de HDD vergeten hebben maar aangezien er getekend is voor het pakketje weet ik niet of ik deze HDD ooit nog kan eisen als zij zeggen dat die geleverd is.
Hoop dat jullie ervaring hebben en raad weten met dit soort situaties.