Ik wil binnenkort een clean install van Lion doen op mijn iMac. De install DVD is al gefixed, maar ik heb een vraag die ik middels zoeken niet echt beantwoord krijg. Ik wil namelijk zeker weten dat ik mijn iphoto en iTunes libraries gewoon terug kan kopiëren van mijn NAS, zonder gebruik te maken van Time Machine.
Ik weet dat Time Machine is ontworpen voor restore operaties, echter ik wil ALLEEN maar iTunes en iphoto data terugzetten. Dit lukt volgens mij niet met de migratie assistent. Dus concreet is mijn vraag:
"stel ik heb de iTunes en iphoto libraries gebackupped op mijn NAS, kan ik deze dan na een clean install van Lion terugzetten met behoud van
- playlists
- connected iOS devices
- afspeel statistieken (iTunes)
- faces (iphoto)"
Ik weet dat Time Machine is ontworpen voor restore operaties, echter ik wil ALLEEN maar iTunes en iphoto data terugzetten. Dit lukt volgens mij niet met de migratie assistent. Dus concreet is mijn vraag:
"stel ik heb de iTunes en iphoto libraries gebackupped op mijn NAS, kan ik deze dan na een clean install van Lion terugzetten met behoud van
- playlists
- connected iOS devices
- afspeel statistieken (iTunes)
- faces (iphoto)"