mod_jk op linux installeren, hoe? (jdsk+tomcat)

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik heb net jsdk1.3.0_02 op redhat 6.2 gezet en vervolgens tomcat.
ze werken beide prima.
sofar so good.

maar nu nog tomcat aan apache(1.3.12) knopen.

ik las op apache site dat apachejserv obsoleted was en heb gehoord dat mod_jk beter is.

ik heb eerst heel lang moeten zoeken om een bruikbare source/bin te vinden maar word geen wijs uit de docs.
ik heb zowel de rpm geprobeerd als een source gecompiled.
ik zou nu een mod_jk.c op mijn bak moeten hebben maar die is nergens te vinden.

wie kan mij in een paar simpele stappen zeggen wat ik moet doen om dit netjes geinstalled te krijgen?

heel erg bedankt

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Iemand een idee?

Verwijderd

Als je gewoon een Apple Macintosh neemt, die kun je in 30 sec. installeren. Met Mac OSX kun je ook goede Unix dingen doen.

• Onno
  • Niet online
wie kan mij in een paar simpele stappen zeggen wat ik moet doen om dit netjes geinstalled te krijgen?
Je compileert mod_jk.c, en gooit mod_jk.so in je directory met Apache modules.
Als het goed is maakt Tomcat bij elke start een bestand mod_jk.conf-auto aan, in de conf directory. Als je dat bestand in je httpd.conf include werkt Tomcat in principe.

Omdat dat bestand bij elke start automatisch gegenereerd wordt, kun je er geen settings in veranderen, als je dat wilt zul je zelf een mod_jk.conf moeten maken (of alles in je httpd.conf zetten, maar dat is niet echt overzichtelijk misschien), waarbij je die automatische versie natuurlijk als uitgangspunt kunt gebruiken. :)

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11-2025
U is een grote held! :)

alleen deze vergeten:

AddModule mod_jk.c

en dan istie goed.

enige ervaring met orion?

ik hoorde dat tomcat nog niet echt stable is nl.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Onno
  • Niet online
alleen deze vergeten:
:o
enige ervaring met orion?
Ikke niet. :)
ik hoorde dat tomcat nog niet echt stable is nl.
Hmm... bij mij werkt het... en zonder stabiliteitsproblemen...

Maar ja, ik stel Tomcat ook niet echt bloot aan hoge loads ofzo. :)
Pagina: 1