[NAS] Problemen met Sitecom MD-253 resetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:26

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een MD-253 draaien van Sitecom met een 2TB Barricuda Green erin. De schrijfsnelheid viel mij een beetje tegen, dus ik probeerde een firmware upgrade te doen. Dit is allemaal goed gegaan, de snelheid ging iets omhoog, maar het was nog steeds niet om naar huis te schrijven.

Later wou ik weer in de webinterface inloggen, maar hij gaf aan dat het wachtwoord onjuist was. Misschien dat de firmware upgrade het ww weer gereset heeft dat ik, maar ook het standaard wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd. Nu heb ik geprobeerd de NAS een harde reset te geven, maar hij blijft spugen dat het ww onjuist is. Ik heb op het web niemand gevonden met hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?

Edit:
Ik heb op het web de volgende oplossing gevonden:
Try writing '/:admin:admin' into /etc/sysconfig/config/httpd.conf. That is the value that will appear if you do a factory reset, and is the only file I see related to webserver
Maar heb geen idee hoe en waar ik dat moet uitvoeren...

Duh, SSH verbinding, maar die kan ik niet opzetten. Krijg error (connection refused)

Edit2:
SSH verbinding opzetten gelukt, maar geen idee hoe ik het moet aanpassen.

[ Voor 24% gewijzigd door Erazzzer op 12-08-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 13:35
Welke wachtwoorden heb je geprobeerd?

http://artofhacking.com/etc/passwd-sitecom.htm

admin admin zou moeten werken.
Omdat het meestal linux is probeer eens(is hoofdletter gevoelig), probeer eens je zelf gemaakte wachtwoord.
Admin Admin
ADMIN ADMIN

[ Voor 49% gewijzigd door jan99999 op 13-08-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik had die site al gevonden en alle mogelijke manieren getest. Geen daarvan werkt.

Edit:
Mijn TS heeft een onduidelijk punt. De harde reset is dus wel gelukt, hostname is namelijk terug gezet en ftp staat ook weer aan (had ik uit gezet). Alleen ww is dus niet naar admin/admin gezet.

[ Voor 55% gewijzigd door Erazzzer op 13-08-2011 15:26 ]