Ik heb sinds gisteren een MD-253 draaien van Sitecom met een 2TB Barricuda Green erin. De schrijfsnelheid viel mij een beetje tegen, dus ik probeerde een firmware upgrade te doen. Dit is allemaal goed gegaan, de snelheid ging iets omhoog, maar het was nog steeds niet om naar huis te schrijven.
Later wou ik weer in de webinterface inloggen, maar hij gaf aan dat het wachtwoord onjuist was. Misschien dat de firmware upgrade het ww weer gereset heeft dat ik, maar ook het standaard wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd. Nu heb ik geprobeerd de NAS een harde reset te geven, maar hij blijft spugen dat het ww onjuist is. Ik heb op het web niemand gevonden met hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?
Edit:
Ik heb op het web de volgende oplossing gevonden:
Duh, SSH verbinding, maar die kan ik niet opzetten. Krijg error (connection refused)
Edit2:
SSH verbinding opzetten gelukt, maar geen idee hoe ik het moet aanpassen.
Later wou ik weer in de webinterface inloggen, maar hij gaf aan dat het wachtwoord onjuist was. Misschien dat de firmware upgrade het ww weer gereset heeft dat ik, maar ook het standaard wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd. Nu heb ik geprobeerd de NAS een harde reset te geven, maar hij blijft spugen dat het ww onjuist is. Ik heb op het web niemand gevonden met hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?
Edit:
Ik heb op het web de volgende oplossing gevonden:
Maar heb geen idee hoe en waar ik dat moet uitvoeren...Try writing '/:admin:admin' into /etc/sysconfig/config/httpd.conf. That is the value that will appear if you do a factory reset, and is the only file I see related to webserver
Duh, SSH verbinding, maar die kan ik niet opzetten. Krijg error (connection refused)
Edit2:
SSH verbinding opzetten gelukt, maar geen idee hoe ik het moet aanpassen.
[ Voor 24% gewijzigd door Erazzzer op 12-08-2011 22:06 ]