I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
In win98 gaat dit geheel automatisch.Op dinsdag 20 maart 2001 08:54 schreef mrmagoo835 het volgende:
misschien klinkt het dom maar hoe doe je dat in win98?
dat lukt je niet.
Alleen de matrox kaarten kunnen dat sonds kort.
Met andere woorden: ik heb niets aan Twinview in Win2k. Weet je ook misschien of er in de toekomst nog updates van de drivers zullen komen, zodat het wel goed werkt?Op dinsdag 20 maart 2001 09:23 schreef Nicap het volgende:
dat lukt je niet.
Verwijderd
DUH nee... het kan prima in Win2k, je meot alleen ff zeggen welke videokaart(en) je hebt...
Twinview gaat vaak goed met twee videokaaarten in win2k, moet je alleen ff kijken op de site van win2k, in hoeverre welke videokaarten ondersteund worden, staat wel vermeld in verscheidene FAQ'z. En idd de matrox g** hebben sinds kort E-view en dat werkt idd met twee verschillende resoluties onder win2k...
Twinview gaat vaak goed met twee videokaaarten in win2k, moet je alleen ff kijken op de site van win2k, in hoeverre welke videokaarten ondersteund worden, staat wel vermeld in verscheidene FAQ'z. En idd de matrox g** hebben sinds kort E-view en dat werkt idd met twee verschillende resoluties onder win2k...
Ik heb een Gainward CardXpert GS Twinview.Op dinsdag 20 maart 2001 12:29 schreef drLiter het volgende:
DUH nee... het kan prima in Win2k, je meot alleen ff zeggen welke videokaart(en) je hebt...
[/quote]
De Twinview werkt dus bij mij wel maar als ik maximaliseer dan wordt het verdeeld over de 2 monitoren. Dat wil ik niet. Ik wil dat ie het als 2 aparte monitoren beschouwd(waartussen je de vensters kan verslepen).
Zou je misschien zo'n faq willen noemen, dan zoek ik het op.
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Bij matrox zat die optie er al veel eerder in onder Win2K.
Als je namelijk rightclick doet op het powerdesk icon in je systray, staat er bovenaan "Multi Display Controls" en daar kan je alles mooi instellen.
Maar hoe dat zit met andere vid.kaarten, geen id . . . . bij een vriend van mij wel een AGP en PCI kaart goed aan de gang gekregen onder Win2K, maar die CardExpert kaart die we hier ook hebben zit die optie van Matrox niet in geloof ik.
Als je namelijk rightclick doet op het powerdesk icon in je systray, staat er bovenaan "Multi Display Controls" en daar kan je alles mooi instellen.
Maar hoe dat zit met andere vid.kaarten, geen id . . . . bij een vriend van mij wel een AGP en PCI kaart goed aan de gang gekregen onder Win2K, maar die CardExpert kaart die we hier ook hebben zit die optie van Matrox niet in geloof ik.
Verwijderd
je moet detonator 6.50 van Nvidia downloaden...
dan moet het werken, zo heb ik het ook dus...
(ik had gezocht, wat de beste drivers voor twinview onder W2K is, 6.34 en 6.50 )
(ik had gezocht, wat de beste drivers voor twinview onder W2K is, 6.34 en 6.50 )
Ik zal het uitproberen....nu hopen dat het werkt.Op dinsdag 20 maart 2001 15:09 schreef Tequila4alvin het volgende:
je moet detonator 6.50 van Nvidia downloaden...
Ik gebruik een ErazorX op AGP (IIyama 22" 1600x1200@32) en een Matrox Millennium op PCI (Vivitron 17" 1024x768@32). Werkt perfect onder W2k.2e monitor is puur als 2d desktop.
Kijk ook op:
http://www.realtimesoft.com/
Kijk ook op:
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Jij gebruikt 2 videokaarten. Dan doet ie het bij mij ook perfect. Maar in Twinview (dus niet Dual view) is het bij mij een desktop. Aangezien mn PCI slots vol zitten is een xtra videokaart uitgesloten. Dus ik zal het echt met de geforce 2 MX Twinview moeten doen.Op dinsdag 20 maart 2001 17:51 schreef testcase het volgende:
Ik gebruik een ErazorX op AGP (IIyama 22" 1600x1200@32) en een Matrox Millennium op PCI (Vivitron 17" 1024x768@32). Werkt perfect onder W2k.2e monitor is puur als 2d desktop.
Kijk ook op:
Pagina: 1