iPhone 3GS hangt na poging tot updaten (geen jailbreak)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:57

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik sloot net m'n iPhone aan, wou een update doen en klikte gewoon door. Ineens kreeg ik het icoontje op m'n iPhone waar ik 'm moest aansluiten op iTunes. Heel bizar. Hij is nu dus bricked, en iTunes wilt dat ik 'm een factory reset geef. Waarmee dus al m'n MP3's en ik denk ook m'n foto's verdwijnen. Ik kan ook niet de juiste zoektermen bedenken om het probleem te vinden op Google.

Is dit een bekend probleem met de laatste firmware? En hoe los ik het op?

Alvast ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je hoeft sowieso niet alles kwijt te zijn, elke keer als je 'm aansluit op iTunes wordt er een back-up gemaakt. Bij de preferences van iTunes kun je zien wanneer dit voor de laatste keer gebeurd is.

Kijk daar eerst even naar, wellicht is er een back-up gemaakt voordat hij "vastliep" waardoor je gewoon kan herstellen na het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:57

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb autosync en dat soort dingen altijd uit staan. Ik wil zelf bepalen wat ik er heen sleep :(
Ik deed geen back-up, omdat het eigenlijk altijd goed loopt, m'n iPhone echt stampvol staat en het proces altijd verschrikkelijk lang duurt. Ik zie wel wat Youtube video's icm met The Firmware Umbrella, maar dat voelt een beetje hacky aan. Bovendien weet ik niet meer op welke firmware versie ik zat.

edit: ik was ongeduldig, heb toch maar met enig risico de Firmware Umbrella software geinstalleerd. Daarbij zit een knop "Exit Recovery" waarmee je 'm uit recovery mode kicked. All went well.

[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 12-08-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:52
Wees nou ook gelijk slim en doe een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:10
Die back-ups vind ik juist erg snel gaan, ook met een volle iPhone. Natuurlijk duurt het de eerste keer erg lang, maar daarna hoeft iTunes bij een back-up alleen maar de gewijzigde zaken te backuppen => lekker snel bij normaal gebruik dus.