Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosnor
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Beste tweakers,

Is het jullie ook opgevallen dat het huide aanbod (populaire) beeldschermen 1 voor 1 niet meer leverbaar zijn bij de verschillende webshops? Het is mu al opgevallen bij enkele schermen van Iiyama (bijvoorbeeld die ene in de tag), maar ook bij schermen van Samsung en Dell.

Is hier een verklaring voor? Worden die schermen niet meer gemaakt, of beginnen we nu de schok te voelen van de kernramp in Japan? Iemand enig idee of deze schermen weer geproduceerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Ze zijn toch gewoon allemaal prima leverbaar of word ik nou gek? :?
Behalve de wat ouder modellen, natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 344302 op 12-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

hosnor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:50:
Beste tweakers,

Is het jullie ook opgevallen dat het huide aanbod (populaire) beeldschermen 1 voor 1 niet meer leverbaar zijn bij de verschillende webshops? Het is mu al opgevallen bij enkele schermen van Iiyama (bijvoorbeeld die ene in de tag), maar ook bij schermen van Samsung en Dell.

Is hier een verklaring voor? Worden die schermen niet meer gemaakt, of beginnen we nu de schok te voelen van de kernramp in Japan? Iemand enig idee of deze schermen weer geproduceerd worden?
Ooit gehoord van modellen die eruit lopen en nieuwe modellen die worden geïntroduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-05 15:22
Zou je wat voorbeelden kunnen noemen? Want ik sluit mij toch ook bij de andere 2 aan... genoeg aanbod en het ververst natuurlijk vrijwel ieder jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosnor
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Hier de extra info: Ik ben nu al enkele weken op zoek naar een goed 24" scherm. Dit kost natuurlijk al enigzins wat tijd om uit te zoeken welk scherm nu het beste bij mijn eisen past. Uiteindelijk viel vandaag mijn keuze op de Iiyama (zie producten). De ProLite is a verdwenen terwijl die een paar dagen terug nog te koop was. De niet-ProLite is nog niet verdwenen in de pricewatch, maar is bij geen enkele webshop meer te krijgen. Misschien heb ik dan pech en gaat dat scherm net uit de productie, maar vaak wordt er wel eerst een nieuwere versie gepubliceerd waardoor de verouderde langzaam verdwijnt. Er is mij in ieder geval geen nieuwere bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

hosnor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:43:
Hier de extra info: Ik ben nu al enkele weken op zoek naar een goed 24" scherm. Dit kost natuurlijk al enigzins wat tijd om uit te zoeken welk scherm nu het beste bij mijn eisen past. Uiteindelijk viel vandaag mijn keuze op de Iiyama (zie producten). De ProLite is a verdwenen terwijl die een paar dagen terug nog te koop was. De niet-ProLite is nog niet verdwenen in de pricewatch, maar is bij geen enkele webshop meer te krijgen. Misschien heb ik dan pech en gaat dat scherm net uit de productie, maar vaak wordt er wel eerst een nieuwere versie gepubliceerd waardoor de verouderde langzaam verdwijnt. Er is mij in ieder geval geen nieuwere bekend.
Ik zou zeggen neem contact op met Iiyama. Zij kunnen je vast verder helpen hiermee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Die 2 beeldschermen zijn precies hetzelfde, waarschijnlijk heeft iemand die per ongeluk aan de PW toegevoegd terwijl die er al stond oid. En bij Azerty is de levertijd 2-3 werkdagen.
Trouwens, deze: pricewatch: Iiyama E2473HDS-B1 en deze: pricewatch: Iiyama ProLite E2409HDS-B1 zijn ook 24" Iiyama schermen en wel overal goed leverbaar.
Pagina: 1