Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Correcte manier van laptop in een laptop-tas

Pagina: 1
Acties:

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 16:21
Het is iets heel stoms maar het is me opgevallen dat veel mensen hun laptop op verschillende manieren in hun tas doen.

Met 'verschillende' manieren bedoel ik dus:

- Met de scharnieren naar beneden.
- Met het scherm naar beneden

Ik kan geen logische keuze maken.
Indien je scharnieren naar beneden wijzen en je je tas neer zet komt hier een bepaalde 'druk' op te staan wat me niet fijn lijkt.... als je het scherm naar beneden laat wijzen heb je hetzelfde probleem...

Het klinkt misschien een beetje wazig.. ik kan later nog wel wat foto's toevoegen als niemand me begrijpt :P

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:52

Rmg

Mja en dan zit je ook nog met de voor en achterkant draag je hem met het scherm naar buiten dan kan je je het scherm slopen als je tegen een tafel aanloopt. draag je hem met het scherm naar binnen heb je daar minder kans op maar wel meer kans dat je met je lichaam er tegen botst

:/

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 16:00
Zelfs mijn oude acer laptop (plastic rommel van 6 jaar geleden. Als je 1 hoekje optilt blijft de rest gewoon op het oppervalk staan). Kon tegen deze 'druk'. Verder moet je gewoon een goeie tas hebben en bijvoorbeeld geen sleeve zonder stevige stoot hoeken