F1 Manager (Gezocht)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 23:10
Ik vraag me al geruime tijd af of er mensen zijn die goeie F1 Manager games kennen?
En dan bedoel ik; werkende, zonder eerst mijn displaysettings te moeten aanpassen.

Ik heb online al GPRO.se geprobeerd, maar vond dat toch niet echt m'n ding daar ik eigenlijk liever op mijn dooie gemakje solo zo'n spel speel (of misschien in een lokaal netwerkje)

Vroeger had ik de Microprose reeks met GPM1 en GPM2. Waarna ook nog GPM-World uitkwam, maar daar moet ik dus heel de tijd liggen prullen met mijn windows settings en daar heb ik simpelweg geen zin in...

Zijn er dus mensen die nog andere games in het genre kennen? Liefst niet-webbased.
Of projects in progress ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:45
Er was ooit een F1 manager in ontwikkeling, maar deze is helaas nog steeds niet uitgebracht, en volgens mij staat de ontwikkeling momenteel stil.
Er was ook een nette webbased manager F1 Time, maar deze is ook al dik een jaar niet meer speelbaar. :(

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 10:21
Volgend jaar: F1 Online The Game: http://www.f1onlinethegame.com/

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

EA Sports heeft in 2000 "F1 Manager" uitgebracht. Heb deze echter nooit gespeeld, dus je zult wat reviews moeten opzoeken.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Vos

AFCA

Er is ook nog een RTL F1 manager oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 08:52
Als je even geduld hebt: nieuws: Codemasters komt met gratis browserbased F1-game

Alleen wel weer een browser based game...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 10:21
Als je even je ogen open doet zie je 3 posts hoger hetzelfde 8)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Vos schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:45:
Er is ook nog een RTL F1 manager oid.
Die is echt zo'n bagger. Niet eens officiele namen, erg slecht uitgewerkte game hoor. Ook de gameplay laat veel te wensen over.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
Hoogie2004 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Die is echt zo'n bagger. Niet eens officiele namen, erg slecht uitgewerkte game hoor. Ook de gameplay laat veel te wensen over.
Daar kan ik het mee eens zijn, enige wat origineel aan het F1 gevoel is, is dat de stem van Olav Mol erin zit (hoewel het commentaar af en toe nergens op slaat)
Hoogie2004 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:41:
EA Sports heeft in 2000 "F1 Manager" uitgebracht. Heb deze echter nooit gespeeld, dus je zult wat reviews moeten opzoeken.
Heb ik wel een tijdje gespeeld, het is een leuk spel, maar verwacht ook hier niet een perfect uitgewerkte game bij, er zitten teveel kleine bugs in om het echt een leuk spel te maken.
Tevens valt de complexiteit ook tegen (het aantal keuzes dat je maken maken vergeleken met een echte F1 teammanager is te beperkt om een volwaardige simulatie te zijn)

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 16:27
ik heb wel vaker grand prix world gespeeld. Vind dat echt een goed spel, alleen draait hij niet zo lekker op win7 (is namelijk met seizoen 1998 ofzo dus vrij oud)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

nelizmastr

Goed wies kapot

ik herinner me dat er een soort F1 manager pakket uitgebracht was voor Microprose Grand Prix 2 uit 1994.

Dat heette Perfect Grand Prix.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd zijn volgens mij geen F1 manager spellen uitgebracht, met uizondering van de RTL manager ect.

Ik speelde vroeger altijd Grand Prix World met een mod naar het nieuwst seizoen. Dit spel werkte goed op Windows XP, maar volgens mij draait hij ook op Win 7. Persoonlijk vond ik dit nog een van de leukere F1 manager spellen die ik gespeeld hebt.

Je hebt ook nog F1 manager '96 en F1 manager Pro. De laatste heeft niet de echte namen erin zitten, maar er zit wel een editor in om de namen aan te passen.

Zoals al beschreven heb je ook nog de F1 manager van EA, maar dit spel vond ik een stuk minder fijn spelen als GPW.
Pagina: 1