Wij hebben hier een omgeving met daarin verbindingen naar diverse sites waar weer servers draaien (en bij sommige sites weer verbindingen naar kleinere sites waar weer e.e.a draait). Nu wil ik WUG zo instellen dat als de verbinding eruit ligt, ik alleen een alert krijg over die verbinding die down is en niet van alle servers en services die down zouden zijn. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Daarnaast zou ik graag willen dat bij bijvoorbeeld de exchange-server ik pas een waarschuwing krijg als de service bijvoorbeeld 3x binnen 5 minuten down gaat, óf als hij langer dan 2 minuten down blijft. Is dat mogelijk met WUG? En zo ja, met welke versie? We werken nu met WUG12, maar zijn van plan te gaan upgraden naar 15, dus mocht het in 15 mogelijk zijn dan is het al prima
Daarnaast zou ik graag willen dat bij bijvoorbeeld de exchange-server ik pas een waarschuwing krijg als de service bijvoorbeeld 3x binnen 5 minuten down gaat, óf als hij langer dan 2 minuten down blijft. Is dat mogelijk met WUG? En zo ja, met welke versie? We werken nu met WUG12, maar zijn van plan te gaan upgraden naar 15, dus mocht het in 15 mogelijk zijn dan is het al prima