XBox360 en PS3 opstapelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:51
Medetweakers,

Helaas kom ik ruimte te kort voor zowel mijn xbox360 als PS3 :(
Dus wil ik ze eventueel opstapelen, maar vraag me af of dit niet voor problemen zorgt met de warmte afvoer!?
Dus ik een beetje Googelen of hoe anderen dit doen.
En toen zag ik dit:
swopdark in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Dit is precies wat ik zoek
Wie weet waar dit te koop is of of er andere alternatieven zijn?

Alvast dank voor jullie feedback! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Als je veel vrije ruimte erom hebt, lijkt het mij geen probleem. Zou wel rekening houden met de plaats van ventilatoren van beide apparatuur, als de playstation ligt heb je er sowieso geen last van aangezien die boven en onderkant gebruikt hiervoor. Hoe dat met de Xbox zit, geen idee, die heb ik niet.
Je kan het altijd proberen natuurlijk, alleen wel in de gaten houden of ze niet te warm worden, af en toe voelen en je kan het horen aan de ventilatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat ding heet trouwens een PS3 system stacker. Kan je in het vervolg zelf vinden door de Google image search te gebruiken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
BtM909 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:29:
Dat ding heet trouwens een PS3 system stacker. Kan je in het vervolg zelf vinden door de Google image search te gebruiken :)
Bingo!!!
Dank je wel voor de info
Had lopen zoeken via google images, maar tja als je niet weet hoe dat ding heet :)
Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hehaaa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:00
Daarvoor heeft google ook iets leuks
http://images.google.com/
Kan je zoeken met plaatjes, dan vind je hem direct.
Voor de volgende keer dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Je kan ze ook gewoon los op elkaar stapelen. Heb jaren op die manier mijn consoles op elkaar gehad:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WbdSmsZGrrndE5iiuf8dasjq/full.jpg

Beide apparaten hebben de outtake en intake aan de zijkanten of achterkant zitten. Dus de bovenkant afdekken kan niet extreem veel kwaad. Natuurlijk is het niet handig om beide apparaten tegelijk aan te hebben staan om volop te gamen, maar zoiets zal je toch niet snel doen. Ik had altijd wel de ene console aan om demo's te downloaden en de andere om op te gamen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Lijkt er op dat dat ding (Madcatz PS3 Horizontal Stacker) niet meer gemaakt/verkocht wordt :(
Kennen jullie andere merken die zoiets verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier verkopen ze hem volgensmij nog wel.

http://www.newdigitalworld.nl/system-stacker-p-384.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zelf iets maken van een paar plaatjes hout, busje zwarte verf en wat pootjes is geen optie?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Zullen vast genoeg alternatieven te koop zijn, mogelijk dat de ikea, leen bakker etc wel zoiets hebben. Zou eens kijken bij dat soort winkels, bij game shops verkopen ze zulke dingen niet, behalve vertical stands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Ja, lijkt mij toch ook niet zo moeilijk, 1 stuk MDF oid, 4 pootjes (of 6 voor de zekerheid) en die zet je over je ps3. Stapelen maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Misschien niet helemaal relevant voor de TS, maar pas op met het stapelen op de Xbox 360 Slim, de ventilator aan de zijkant moet vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 14:42
Ik zoek ook zoiets!
Heb al een PS3 System Stacker, maar heb er nog een nodig ^^

Maar wat TS al zei, ze worden niet meer gemaakt en vooralsnog kom ik ze ook nog niet tegen op ebay/google/marktplaats/nedgame etc.
Ook bij Ikea zie ik niet iets soortgelijks. Wat zouden trefwoorden zijn om zoiets te zoeken? System Stacker is wellicht iets door Mad Catz zelf verzonnen...

Zoiets komt ook nog in de buurt: http://www.home24.nl/cali...stnl.Wonen.M-TT-WRE-0015&
maar een TV opzetstuk is dan weer te groot.
Pagina: 1