Omgedraaide 90 graden Sata kabel?

Pagina: 1
Acties:

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
Ik heb een moederbord (Gigabyte GA-EG41MF-US2H) waar 4 sata aansluitingen op zitten.

Deze aansluitingen worden geblocked door een Scythe Musashi VGA cooler. Ik kan er 2 gebruiken door een 90 graden aansluiting Sata kabel te gebruiken, die dus gelijk een knik heeft bij de aansluiting zodat hij niet hoog is.

Alleen, als ik 1 vd sata kabels gebruik, blockt deze weer de andere sata aansluiting op het moederbord... Waardoor ik er maar max 2 Sata aansluitingen kan gebruiken.

Daarom vraag ik me af of er ook omgedraaide 90 graden sata kabels zijn, die dus niet direct over een andere sata aansluiting lopen. Hierdoor zou ik alle 4 de sata aansluitingen kunnen gebruiken....

Of weet er iemand toevallig een andere/ betere oplossing? (Aan de musashi kan nix gedaan worden, die blijft dus laag boven de sata aansluitingen hangen zodat een rechte kabel niet bruikbaar is).

Plaatje moederbord:
http://images.maplin.co.uk/full/N72HN.jpg

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:43

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:11
Thanks, heb het gevonden. Ik hoopte alleen dat er een universele benaming ofzo voor was zodat ik hem in een willekeurige shop kan vinden.

Haaks omhoog zag ik dat het bij kleinspul.nl heette. Vond het al raar dat die moederbord fabrikanten de sata aansluitingen zo positioneerden. Nu kan ik ze toch alle 4 gebruiken met haaks omhoge sata kabeltjes :)

Verwijderd

Graag gedaan. Kleinspul heeft een uitgebreid assortiment en is toch goedkoop (das mijn mening dan). Meestal red ik het niet voor die prijzen bij een andere (web)shop.