• vanrhoontje
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2022
Hallo,

Ik heb sins vandaag de Razer Megalodon headset
Ik heb er een tijd Call of Duty Black ops gespeeld en geen problemen hij werkte perfect!.

Maar toen ben ik even op skype gegaan en zoals skype altijd doet zet die de overige audio zachter als je in een gesprek gaat.
Toen ik klaar was met het gesprek zetten ik skype uit en dan moet normaal het geluid weer harder gaan, maar dat deed mijn pc niet,nu is mij geluid heel zacht en krijg hem niet meer harder.
Ik moet mij geluid heel hard zetten wil ik wat horen.
Ik heb mij pc al opnieuw opgestart maar dat werkt niet !

Weet iemand misschien wat het probleem is ?

Mvg.

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

In je volume mixer wordt je audio gesuppressed als je een Skype call in gaat. Zou in principe weer terug moeten gaan als het gesprek beëindigd wordt. Je kan het ook met de hand terugdraaien in de uitgebreide volume mixer.

Flickr | Instagram

• vanrhoontje
Het klikt misschien een beetje dom maar waar kan ik die uitgebreide volume mixer vinden?

Zou je miss een fototje kunnen plaatsen ?

Thanks!!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Als je rechtsonderin (uitgaande van Windows 7) linkermuisknop op geluidsicoon doet en vervolgens linkermuisknop op Mixer zou je er moeten zijn. Bij mij zie ik dan een horizontaal scrollbalkje met alles geluidsbronnen en als er 1 door Skype supressed is zie ik het geluidsniveau op 20% ondoorzichtig en op 100% doorzichtig.

Hier kan je het zien bij mij iTunes:
Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/9130/audiot.jpg

Effectief laat dat ondoorzichtig/doorzichtig dus zien dat iTunes normaal 100% draait, maar nu gesuppressed is naar 20%. Met de hand naar 100% slepen is dus de oplossing.

[ Voor 21% gewijzigd door G-Tus op 11-08-2011 23:18 ]

Flickr | Instagram

• vanrhoontje
Ik denk het probleem is opgelost !!!

Many Thanks!!!!