Toon posts:

acces denied

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een externe hdd aangesloten op mijn pc ik had hem beveiligt zodat aleen de administrator erbij kon
nu heb ik mijn pc opnieuw geinstaleerd en nu zegt ie als ik:/f wil openen dat acces is denied
is er een manier om mijn bestanden toch terug te krijgen en de beveiliging weg te halen

mvg,

joey

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Doe eens wat meer info ;)

Hóe heb je 'm precies beveiligd ? enzo enzo

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Topicstarter
nou bij elk mapje zat een slotje afgebeeld volgens mij aleen dat ik rechten heb maar ik kan ook perongeluk met bitlocker hebben gedaan ik draai op windows 7 ultimate

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52

Reptile209

- gers -

Staan je hoofdletters, punten en komma's ook nog op die schijf? Zo niet, zou je er dan af en toe een paar willen gebruiken? Dat leest wel zo prettig :)

Wat ChaserBoZ_ bedoelt: hoe heb je ze beveiligd, want dat is de sleutel (no pun intended) om er weer bij te kunnen. Als het alleen een NTFS-rechten puntje is: rechtsklik op een mapje, properties > Security. Daar kan je zien wie er wel en niet bij mogen. Via Advanced > Ownership kan je (proberen) om toegang te forceren.

Maar als je met Bitlocker hebt zitten spelen, dan zal bovenstaande misschien niet helpen, of het zelfs alleen maar ergen maken. Dus is het wel interessant om te weten wat je precies gedaan hebt...

Zo scherp als een voetbal!