Toon posts:

Twee ssd's: W7 gereserveerde ruimte op verkeerde schijf...?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pc met 2 ssd's en een ouderwetse harde schijf. Ik heb zonet Windows 7 op de kleinste ssd geinstalleerd en wil de andere schijven in Windows 7 formatteren. Nu zie ik opeens dat Windows 7 100 Mb heeft gereserveerd op de ANDERE ssd...! Dat wil ik niet hebben! Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat de gereserveerde ruimte op dezelfde ssd komt als die waarop Windows 7 staat...? Als ik Google op 'gereserveerde' ruimte krijg ik allemaal sites over systeemherstel en zo, maar niet hierover...

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 14:14

Swordlord

Act first, think never

opnieuw installeren en alles lostrekken, dan alleen de SSD erin prikken die gebruikt moet worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Swordlord op 11-08-2011 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Duh... thanks. Werkte perfect. Natuurlijk... ;)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Volgens mij had je hier geen topic voor hoeven starten, dit is namelijk iets wat al veel vaker is besproken op het forum, met een beetje zoek werk had je het antwoord moeten kunnen vinden.

Overigens wordt dit veelal veroorzaakt door de volgorde van controllers en hardeschijfen in het BIOS. Windows 7 zoekt namelijk de primaire hardeschijf uit om de 100MB boot partitie op te plaatsen. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.