Verwijderd

Topicstarter
http://fav.me/n158423

Gelieve dit artikel te lezen, in het Engels maar het staat hierin uitgelegd, aangevuld met een link welke bovenaan het artikel geplaatst is.

Zoals je wel al weet is de Galaxy Tab 10.1 verboden voor import in Europa, op ons kleine landje na dan.
En wees blij om het laatste, aangezien er op Europese schaal een heel smerig spelletje gaande is.
Dat valt buiten de vrij algemene info, in verhouding, die je in de krant leest of hier op Tweakers.

Apple is smerig bezig en heeft op geen enkele morele manier het recht op het design van de iPad, maar de wijze waarop ze de competitie uitschakelen is nog ziek makender.
Ik had niet verwacht dat juist Europa het slechtste Intellectual Property systeem zou hebben, het Community Design..

Wat zijn de meningen?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik denk dat Apple tot nu toe Samsung nodig had voor de ontwikkeling van de basis van de iPad en de iPhone. De A4 van Apple is tenslotte eentje uit de stal van Samsung. Net als de A5. Samsung heeft daar ontzettend veel aan geholpen.

Apple gaat vermoedelijk voor de A6 generatie Samsung ditchen en op andere plekken de processor weghalen. Las daar laatst al iets over. Nu staat Apple dus niets meer in de weg om Samsung _eindelijk_ te pakken voor het "kopiëren" van het design. Aangezien ze vermoedelijk niet meer tot heel weinig afhankelijk zijn van Samsung...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Dit is volgens mij niet echt toegestaan, want dit is linken naar een ander website. ?!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:18:
Dit is volgens mij niet echt toegestaan, want dit is linken naar een ander website. ?!
Dat is het het halve internet toch? :P Maar @TS, het is wel handig om er iets uit te quoten.

Ontopic; afgezien van de 'schuldvraag', ik vind het verbazingwekkend dat Apple gezien haar voorsprong in martkaandeel en image; haar naam zo te grabbel gooit. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De meningen zijn al lang gegeven in de reacties op het nieuwsartikel. Als jij deze link naar de zoveelste variant op de mening van een anti-Apple persoon "de waarheid" wil noemen, dan moet je dat zelf weten.

Over en weer elkaar aanklagen is (helaas) part en deel van modern zakendoen. Los van alle emotie die de fanboys meebrengen, wordt er gewoon zaken gedaan. Apple klaagt Samsung nu hiervoor aan, maar gaat intussen wel over van LG naar Samsung-schermen voor de iPad 2.
Roamor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:23:
Ontopic; afgezien van de 'schuldvraag', ik vind het verbazingwekkend dat Apple gezien haar voorsprong in martkaandeel en image; haar naam zo te grabbel gooit. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?
En waarom doet Apple dit: om die voorsprong te behouden.

[ Voor 46% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-08-2011 20:29 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dit topic kan maar een kant op gaan, de verkeerde. Voor rants tegen Apple zijn genoeg andere fora op het www te vinden, maar GoT is er daar niet een van. Dit topic gaat dus mooi op slot!

[ Voor 57% gewijzigd door PaT op 11-08-2011 21:09 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.