Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

melding bij opstarten pc+ vreemd programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wanneer ik de pc opstart krijg ik, wanneer het bureaublad verschijnt, de melding:
"Junior Icon Editor Setup werkt niet meer'. Dit terwijl ik dat programma helemaal niet ken en niet eens heb gedownload.

Daarnaast kreeg ik vandaag opeens dit te zien: link naar afbeelding

Is iemand hier bekend mee?

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 08:14
De beschrijving bij het programma lijkt wel in Russisch, als ik jouw was zou ik er even een virusscanner overheen halen.
Rkill + MBAM bijvoorbeeld.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Scannen vanaf een live-cd (Malware / AntiVirus), en kijken wat dat oplevert...
Je hebt ook geen 'rare' files gedownload waar mogelijk deze troep in mee had kunnen liften?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb geen rare files gedownload maar gelukkig is het probleem opgelost. Ik heb namelijk gekeken waar de melding vandaan kwam, en deze kwam van een raar .exe bestand. Deze heb ik verwijderd en geen problemen meer.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dan nog zou ik als ik jou was even een scan uitvoeren, dat je geen melding krijgt betekend niet dat er niets zit.

Desktop | Server | Laptop

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Toch aardig dat die Russen, Korporatsija Maikrosoft toegevoegd hebben bij de beschrijving :)

Scannen die handel, want zelfs in Rusland heet Microsoft gewoon Microsoft (niet cyrillisch)

[ Voor 2% gewijzigd door Arthas op 30-08-2011 15:31 . Reden: tikfoutje ]

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:21
Kijk of je met de Kaspersky Removal Tool je probleem kan oplossen. *is ook russich namelijk*

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen3 op 30-08-2011 15:32 ]

Pagina: 1