Toon posts:

Meuktracker IE9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds van Internet Explorer versie 9 is uitgekomen worden de updates voorzien van versienummers.
Deze week is bijvoorbeeld versie 9.0.2 gereleased.

Kan IE nu ook aan de meutracker worden toegevoegd.

Ik heb wel een link naar de blog post van het IE team ingeschoten maar ik weet niet of dat voldoende is
http://blogs.msdn.com/b/i...e-via-windows-update.aspx

er is ook een security update bulletin maar dat is niet zo versie specifiek
MS11-057: Cumulative Security Update for Internet Explorer: August 9, 2011

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb gezien dat je deze had aangemeld en hij staat nog steeds in de queue, maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik er mee moet. Microsoft updates komen automatisch door via Windows Update. Ik denk niet dat het zinvol is om alle updates die daar worden aangeboden te behandelen. Grotere updates, zoals Service Packs, major releases of wanneer er noemenswaardige nieuwe features worden toegevoegd; dat is in mijn persoonlijke beleving een Meukartikel waardig. Wordt die mening niet gedeeld dan hoor ik het graag.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Ter vergelijking zie ik bijvoorbeeld van Google Chrome vier versies van 12.0..742.xxx in de meuktracker staan.

Het ontgaat me even wat nou het criterium is.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32

Cyphax

Moderator LNX
Het geldt ook wel voor een Firefox natuurlijk, ook die kan je updaten vanuit het menu. Het is waarschijnlijk vooral makkelijk omdat je met de meukpost een beschrijving, changelog en de reacties hebt, nog los van het hele idee van een soort notificatie (door het verschijnen van de software in de meuktracker). :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja als je kijkt naar al de updates van Chrome is het misschien wel wat gek om IE achterwege te laten. Aan de andere kant geeft Chrome (af en toe) nog een changelog en afgezien van wat KB's heb je die bij IE updates niet.

De redenatie dat IE automatisch geüpdatet wordt is misschien wat krom, want Chrome gaat nog 'automatischer' dan IE :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Waar het op aan komt is dat er goede informatie moet zijn omtrent de veranderingen en het moet ook een interessante update zijn. Over dat laatste kun je natuurlijk eindeloos discusseren. De laatste Chrome update heb ik b.v. ook links laten liggen om die reden.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Pagina: 1