android programmeren in java of c(++)

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Onderwerpen

• pwghost
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-03 19:57
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik ben beziggegaan met android development.
Nou loop ik tegen een probleem aan ik lees steeds weer andere informatie overal.
Wat is nou beter programma's te maken in java of in c(++).
Daarnaast java heb ik nog nooit in geprogrammeerd en c ken ik wel redelijk dus ik neig om met c aan de slag te gaan of is dat toch niet zon slim idee ?? en daarnaast word gezegd dat java traag is en dat je met c beter 3d programma's kunt maken maar er word ook gezegd dat het dood eind is klopt dit want dan is het naelijk weer slimmer om met java aan de slag te gaan ?

Alvast bedankt,

mvg
peter

[ Voor 22% gewijzigd door pwghost op 11-08-2011 16:57 ]

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
Android programmas zijn (vrijwel) allemaal in Dalvik geschreven, dit is gebaseerd op Java.
Heb je al op de developer pagina van Android gekeken? http://developer.android.com

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Jegorex geeft al de link waar je alle informatie kunt vinden die je nodig hebt. Mocht je een wat concretere vraag hebben, en ook zelf wat meer onderzoek gedaan hebben, dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen. Hou daarbij wel de Quickstart in de gaten, want we verwachten hier wel wat meer inzet van een TS

Dit topic gaat in ieder geval op slot

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.