[V&A] Meerdere beoordelingen bij 1 advertentie

Pagina: 1
Acties:

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10
Hallo beste mensen,

Aangezien ik maar een klein vraagje had maar er niet echt een algemeen topic is maak ik er maar een apart topicje voor. Ik heb op het moment een laptop uit elkaar liggen die ik in gedeeltes verkoop. Het liefst alles in 1, maar heb nu 2 kopers van diverse hardware onderdelen. Het betreft deze advertentie: http://tweakers.net/aanbo...ptop-voor-onderdelen.html

Nu heb ik eerder gemerkt dat je maar bij elke advertentie 1 beoordeling kunt krijgen. Ik merk dat er behoefte is aan mensen met een goede score en selecteer daar zelf ook erg op. Kan het mogelijk gemaakt worden dat ik 2 beoordelingen kan geven aan de 2 kopers en dat ik ook twee beoordelingen kan krijgen van 1 advertentie. Laat staan dat nog niet eens alles verkocht is er eventueel nog meer kopers kunnen zijn van 1 advertentie.

Zie ik ook nog wel eens gebeuren als er een PC in onderdelen verkocht worden, dan heb je altijd met veel verschillende kopers te maken.

Het is niet dat ik puur leef van de V&A, maar ik probeer wel een zo goed mogelijke reputatie op te bouwen en ik zou het fijn vinden als het mogelijk wordt (of misschien kan het al??) dat je meerdere beoordelingen kunt krijgen/geven bij 1 advertentie.

Alvast bedankt!

Farming is a way of life!