Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Javascript/php] Include permission probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
We zijn druk bezig met het maken van een webshop die d.m.v. whitelabels en 1 db werkt.
Nu lopen we vast op het registreren van een account. Als een gebruiker een account aanmaakt wordt die doorgestuurd naar de volgende stap in het zelfde bestand.
De eerste stap werkt dus wel in het bestand.

Even kort:
Via javascript includen we een externe website/url (met toestemming van onszelf omdat dit op onze eigen site draait)
Na het opslaan (post) krijgen we een "You don't have permission to access /newuser.php on this server" terwijl dit bestand
wel bestaat en het registreren vanuit dit bestand ook gebeurd.
Verdere functies die op dezelfde wijzen werken (zoals het bestellen, inloggen, uitloggen, basket vullen) wel.

Nog vreemder is als je eenmaal de foutmelding hebt gekregen en je probeerd het daarna nogmaals dan werkt het wel.

A life? Where can I download it??

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En nu moeten we zonder code raden wat er gebeurt? Je bent inmiddels al behoorlijk vaak op onze quickstart gewezen. Ik zou hem weer kunnen linken maar je kan hem vast ook zelf vinden. Ga die maar eens eerst doorlezen en probeer dan nog maar eens een nieuw topic. Ik heb er geen trek in om je op dezelfde dingen te blijven wijzen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ruffian schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:24:
wordt die doorgestuurd naar de volgende stap in het zelfde bestand
Definieer "zelfde bestand" :?
Ruffian schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:24:
Even kort:
Via javascript includen we een externe website/url
Even kort:
Hoe include je een "externe website/url" :? En waarom host je het JS bestand (waar 't volgens mij om gaat??) niet gewoon zélf als 't zo'n probleem is? Ben je bekend met het Same Origin Policy wat hier geheid de oorzaak van is? Heb je (relevante!) code? Ergens een testcase? En wat heb je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden? Heb je de externe ("derde") partij al geraadpleegd?

/edit: Ah, NMe was me voor.

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 11-08-2011 13:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.