Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
ZEKER DAT ER NUTTIGE TOEPASSINGEN VOOR ZIJN! ALS JE BV EEN HEEL STUK TEKST IN HOOFDLETTERS MOET TYPEN.
BV ALS JE VEEL WIL SCHREEUWEN IN EEN CHATBOX OF OP EEN FORUM.
BV ALS JE VEEL WIL SCHREEUWEN IN EEN CHATBOX OF OP EEN FORUM.
punt 1: Wat doet deze topic in "Hardware algemeen"???
punt 2: versturen met ICQ doe ik altijd met CTRL-ENTER. Dus geen last van caps-lock.
punt 3: Ja, ik gebruik de caps-lock bijna dagelijks nuttig. Het is vaak handig met tekstverwerken enz.
Succes nog met je topic!
punt 2: versturen met ICQ doe ik altijd met CTRL-ENTER. Dus geen last van caps-lock.
punt 3: Ja, ik gebruik de caps-lock bijna dagelijks nuttig. Het is vaak handig met tekstverwerken enz.
Succes nog met je topic!
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Maar zo'n topic liever over de scroll-lock.....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
SORRY HOOR, MAAR ALS IK WIL SCHREEUWEN IS HET TOCH WEL VERDOMDE HANDIG DIE CAPSLOCK 
enuh, je kan ook gewoon ctrl-enter drukken, verstuur je meteen. veeel handiger
enuh, je kan ook gewoon ctrl-enter drukken, verstuur je meteen. veeel handiger
Dat zeg ik... GAMMA!
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Het blijft leuk dat zo'n topic meer replies krijgt dan een serieuze vraag over mijn mobo...
Maar anyway... Alt+S en Ctrl+Enter zijn twee toetsen tegelijk. Dat betekent dat als je achter je PC'tje zit te roken als een ketter (zoals ik meestal zit te doen) is een tab-enter makkelijker... Kun je rustig na elkaar kloppen...
-- En de scroll-lock is al eeuwen van mijn toetsenbord verdwenen (maar je kunt het bijbehorende lampje gebruiken als sfeerverlichting!!!)
Maar anyway... Alt+S en Ctrl+Enter zijn twee toetsen tegelijk. Dat betekent dat als je achter je PC'tje zit te roken als een ketter (zoals ik meestal zit te doen) is een tab-enter makkelijker... Kun je rustig na elkaar kloppen...
-- En de scroll-lock is al eeuwen van mijn toetsenbord verdwenen (maar je kunt het bijbehorende lampje gebruiken als sfeerverlichting!!!)
Regeren is vooruitschuiven
bij SQL op school gebruik ik het meestal omdat de tabellen in hoofdletters staan
De ultieme nuttige bezigheid van een caps-lock toets: escape toets wezen 
werkt echt een stuk prettiger als je je capslock key zo configureerd dat ie als escape werkt, vooral handig in vi
werkt echt een stuk prettiger als je je capslock key zo configureerd dat ie als escape werkt, vooral handig in vi
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
BEDANKT !
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()