Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exchange 2010 calendar items van verlaten gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• brianb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-03-2023
Enkele medewerkers hier hebben nog afspraken in hun calender staan van mensen die de onderneming al lang hebben verlaten. Erg irritant dus met de items die voor komend 8 jaar e.d. aangemaakt worden.

Probleem is dus dat die verlaten gebruikers' hun account allang verwijderd is, inclusief mailbox natuurlijk.

We krijgen die items nu op geen enkele manier verwijderd. Ik heb gezocht en geprobeerd om via deze link de items te verwijderen, maar dat werkt ook niet. Krijg ook geen melding oid.
Verdere fora die ik tegenkom schrijven allemaal dat dit ''onmogelijk'' is, maar dat lijkt me sterk? Moet ik desnoods de account opnieuw aanmaken? Mailbox koppelen aan een andere account gaat natuurlijk ook niet, omdat deze allang niet meer bestaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze items nu uit de calenders van die mensen krijg (die erbij uitgenodigd waren)?

• brianb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-03-2023
Niemand enig idee?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:58
Ik heb zoiets ook ooit gehad...maar dat was met Exchange 2007. Ik heb ze toen wel kunnen verwijderen via OWA, dat was echt heel vaag!

Zou je kunnen proberen :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Verwijderd

misschien dat het met ExFolders kan (opvolger PFDAVAdmin)?
YouTube: Using ExFolder to edit Calendar Permissions on Exchange 2010 #1 - YouTube